بدون امکانات نمی توان از تیراندازان انتظار کسب مدال داشت

[ad_1]

سرمربی اسبق تیم ملی تیراندازی گفت: تیراندازان ایرانی واقعا نیاز به گذراندن میادین، تمرینات و مسابقات خوب دارند و از این رو می توان انتظار داشت ورزشکاران در رشته های انفرادی نیز موفق باشند.

ابراهیم اینانلو در گفت وگو با ایسنا، درباره عملکرد تک تیراندازان ایرانی در جام جهانی برزیل گفت: سر. این مسابقات وقت شناس بود و ورزشکاران باید در این مسابقات شرکت می کردند. فکر می‌کنم تا بازی‌های آسیایی باید در هر رقابتی شرکت کنند تا به آمادگی برگردند.

سرمربی اسبق تیم ملی دریانوردی در خصوص نتایج کسب شده توسط نمایندگان ایران گفت: نتایج ورزشکاران قابل پیش بینی بود و آن چیزی بود که انتظار می رفت. خوشبختانه یا متاسفانه تعداد کشورهای شرکت کننده در مسابقات برزیل بسیار کمتر از جام جهانی مصر بود. در برزیل، 28 کشور شرکت کردند، اما در مصر، 64 کشور، بیش از دو برابر شد. بنابراین سطح رقابت در برزیل کمتر از مصر بود.

سرمربی اندونزی درباره سطح مسابقات تیراندازی در مصر گفت: سطح مسابقات مصر که اولین دوره جام جهانی 2022 بود بسیار بالا بود. تیم ملی کشورمان (اندونزی) نیز در مصر به میدان رفت و نتایج دقیقاً مشابه المپیک بود زیرا مسابقات جهانی در مصر برگزار می شود. مسابقات جهانی برای همه کشورها بسیار مهم است و سهمیه المپیک در آن توزیع می شود. بنابراین همه کشورها یک بار آمدند تا مسابقات مصر را تجربه کنند.

اینانلو افزود: رکورد 628 تفنگ بادی برای فینالیست شدن در مسابقات مصر کافی نبود اما در جام جهانی برزیل رکوردهای بسیار کمتری هم می توانست فینالیست شود. با این شرایط فکر می کنم عملکرد بازیکنان ایران قابل قبول بود. سرمربی تیم ملی نیز چندی پیش تغییر کرد و حسین باقری به عنوان مربی تفنگ مشغول به کار شده است. آمادگی تک تیراندازان ایرانی برای بازی های آسیایی به دلیل کمبود مهمات دشوار است.

خواندن
برچسب چیست؟ روش اصولی استفاده از Tag یا برچسب گذاری Copy

وی در پاسخ به این سوال که تیراندازان ایرانی فقط در مسابقات تیمی که تعداد شرکت کنندگان نسبتا کم بود مدال می گرفتند، اما در مسابقات انفرادی مدال نمی گرفتند، افزود: هم در تیم تفنگ و هم در تیم تپانچه نتایج ورزشکاران ایرانی است. بهتر بودند.” یعنی تیم ایران تیم ریشه دار و خوبی است. ورزشکاران خوب زیادی در تیم ما حضور دارند و این بسیار قابل توجه است. برای ارزیابی نتایج ورزشکاران در بخش انفرادی باید به بهترین عملکرد هر فرد نگاه کنیم. یکی از مهم ترین عواملی که تیراندازان می توانند در بهترین حالت خود به آن دست یابند، شرکت در مسابقات و اردوهای تمرینی است که ورزشکاران نداشته اند.

اینانلو درباره غیبت برخی از کشورها در جام جهانی برزیل گفت: از نظر مسافت و مسافت، بسیاری از کشورها در این رقابت ها حضور نداشتند و ترجیح دادند در جام جهانی باکو شرکت کنند. اکثر کشورهای آسیایی مانند چین، هند و ژاپن در این مسابقات غایب بودند، اما مطمئن باشید که هیچ کدام منتظر نیستند و همگی در حال تمرین و آماده سازی برای بازی های آسیایی هستند.

مربی ملی پوش تفنگ اندونزیایی افزود: به دلیل مسافت زیاد تا برزیل در مسابقات شرکت نمی کنیم. البته در عوض اردوی مجارستان و تورنمنت بوداپست را جایگزین کردیم تا در بازی های آسیایی عملکرد بهتری داشته باشیم.

وی در پایان گفت: اگر بخواهیم به بازی های آسیایی فکر کنیم، تک تیراندازان ایرانی واقعا باید میدان ها، تمرینات و رقابت های خوبی را پشت سر بگذارند. در آن زمان می توان انتظار داشت که ورزشکاران در رشته های انفرادی نیز موفق باشند. امیدوارم با حضور قربانی رئیس جدید فدراسیون و حسین باقری مربی باتجربه تیم ملی در آینده شاهد بازآفرینی افتخار تفنگ و تپانچه توسط ورزشکاران در بازی های آسیایی باشیم. .

خواندن
استرالیا بدون سرمربی در دو بازی اخیر مقدماتی جام جهانی

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب لینوکس مینت در کنار ویندوز

در مراحل بعدی که تنظیمات شبکه و انواع دسترسی ها به سیستم و برنامه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *