باید راه فعالیت های قرآنی را با قوت ادامه دهیم

[ad_1]

اسماعیلی در نشست با مدیران قرآن و عترت و اساتید قرآن گفت: شبکه گسترده ای در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داریم که می تواند در حوزه قرآن و عترت فعالیت کند و باید با قوت مسیر فعالیت های قرآنی را ادامه دهیم.

به گزارش ایسنا، محمدمهدی اسماعیلی – وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی – امروز دوشنبه (16 بهمن ماه) در نشست با مدیران قرآن و عترت و اساتید قرآنی الحاقیه با اشاره به حضور معاونان جدید قرآن و عترت برگزار شد. وی گفت: امیدوارم علیرضا معاف با اندیشه های همیشه نو و حمایت جامعه قرآنی که خود یک خیر اجتماعی است بتواند به فضای جامعه قرآنی کمک کند. من گروه مدیران کل این معاونت را از گذشته می شناسم و افراد موفقی هستند.

وی ادامه داد: معاونت قرآن و عترت در حکمی وظایف این معاونت را به تفصیل تشریح کرد و هر یک از معاونان موظفند پس از هر دوره سه ماهه گزارش تفصیلی هر بخش از تصمیمات خود را ارائه کنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب ما یک شخصیت قرآنی هستند و در ماه مبارک رمضان دیدارهای زیادی با قاریان و حافظان دارند و از منظر ایشان کارهای زیادی در حوزه داریم. از قرآن.” رئیس جمهور نیز عمر خود را در راه قرآن و اهل بیت(ع) سپری کرده است و از این رو انتظار می رود دولت وی برای قرآن و خانواده اش کار ویژه ای انجام دهد.

اسماعیلی یادآور شد: باید وضعیت ساختاری و بودجه ای معاونت قرآن و عترت را بهبود بخشیم، این تلاش برای تحقق انتظارات قرآن در زمینه های مختلف است و از این رویداد حمایت خواهم کرد.

خواندن
خدمات حمل پیانو (3)

به گفته وی، قرآن و عترت در قلب همه مسلمانان بوده و هست و هر چه تاریخ اسلام پیشرفت می کرد، وحدت بین این دو اردو بیشتر می شد و خوشبختانه امروز قرآن و عترت عامل وحدت است. از مسلمانان

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: باید با سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، حوزه های علمیه و … ارتباط داشته باشیم. ما شبکه گسترده ای در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داریم که می تواند در حوزه های قرآن و عترت فعالیت کند و باید راه فعالیت های قرآنی را با قوت ادامه دهیم.

در این جلسه ابتدا علیرضا معاف معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گزارشی از روند اقدامات کوتاه مدیریتی خود و سپس هر یک از مدیران این مجموعه و همچنین قرآنی ارائه کرد. معلمان نظرات خود را برای بهبود وضعیت این عضو بیان کردند.

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب لینوکس مینت در کنار ویندوز

در مراحل بعدی که تنظیمات شبکه و انواع دسترسی ها به سیستم و برنامه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *