ایلام; استان اولین دفاع مقدس / شرح برنامه های روز شهدا

[ad_1]

ایسنا/ ایلام مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: 37 برنامه در نقاط مختلف استان ایلام با محوریت تکریم و تجلیل از خانواده های معظم شهدا در گرامیداشت روز شهدا برگزار می شود.

«جمال اسدی» در نشست خبری با رسانه های مختلف استان گفت: استان ایلام را باید جزو اولین ها در عرصه دفاع مقدس دانست زیرا قبل از شروع رسمی جنگ، اولین عملیات و اولین حضور رزمندگان و عشایر در دفاع از کیان اسلامی در استان اتفاق افتاد و اولین سردار شهید دوران دفاع مقدس در استان به شهادت رسید.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به بمباران زمین فوتبال در شهرستان چوار و دیگر اتفاقات دوران هشت سال دفاع مقدس در استان ایلام، افزود: است.

وی افزود: وظیفه اصلی این نهاد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و از این حیث خدماتی به خانواده شهدا و ایثارگران در زمینه های مختلف از جمله درمانی در راستای ترویج این مهم ارائه می شود. و فرهنگ ارزشمند در جامعه.» است.

اسدی با بیان اینکه حضور مردم در مراسم بزرگداشت و یادواره شهدا نشان می دهد که قدر شهدای عزیز را به خوبی می دانند، افزود: در این جلسه مصوب شد که مبلغ 4 میلیارد تومان برای سازمان گلزار در نظر گرفته شود. شهدا.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: به مناسبت 22 اسفند مراسم تجلیل از همسران شهدای جانباز در کشور و با حضور رئیس جمهور با حضور رئیس جمهور برگزار می شود. یک ویدئو کنفرانس

وی گفت: 37 برنامه به مناسبت بزرگداشت روز شهدا در استان ایلام برگزار می شود.

خواندن
میزان شارژ گاز کولر گازی R22 و R410 علائم کمبود آن خدمت از ما

اسدی تاکید کرد: ما در هشت سال دفاع مقدس الگوهایی داریم که اسطوره نیستند و خود تاریخ هستند که باید توسط نویسندگان روایت و تبیین شود، افرادی که ممکن است در جوامع دیگر به اسطوره معتقد باشند، اما این رسالت بزرگ است. رسانه ها و فضای مجازی». تا این بزرگان از جمله شهدای انقلاب و دفاع مقدس را به جامعه معرفی کنند.

وی خاطرنشان کرد: معتقدیم هر چه تعامل با رسانه ها بیشتر باشد می توانیم در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موفق تر باشیم. و ما در خط مقدم این جبهه هستیم.

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب لینوکس مینت در کنار ویندوز

در مراحل بعدی که تنظیمات شبکه و انواع دسترسی ها به سیستم و برنامه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *