ایجاد زیرساخت برای تقویت و توسعه کسب و کار ICT

[ad_1]

ایسنا/ زنجان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: باید زیرساخت های لازم برای تقویت و توسعه کسب و کارهای ICT با محوریت بخش خصوصی فراهم شود.

حامد سرایی ظهر امروز (24 اسفند) در جمع خبرنگاران گفت: اگر می‌خواهیم در اقتصاد دیجیتال رونق داشته باشیم، باید زیرساخت‌های لازم برای تقویت و توسعه کسب‌وکارهای فناوری اطلاعات و ارتباطات را با تمرکز بر بخش خصوصی که نیازمند حمایت بخش خصوصی است، فراهم کنیم. ). ).

وی با اشاره به تقویت و حمایت سازمان نظام صنفی رایانه ای استان زنجان به عنوان تشکل صنفی و قانونی این مجموعه و شرکت ها، افزود: باید بوم شناسی مرتبط با توسعه کسب و کار ایجاد شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه نخستین گام ها در سال گذشته در خصوص پارک های علم و فناوری استان برداشته شد، افزود: امروز دو تفاهم نامه در خصوص اجرا و پیشبرد اهداف مربوطه منعقد شد که امیدواریم فعالیت ها و حضور پررنگ باشد. در استان. .

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان خاطرنشان کرد: در مرحله دوم، امضای تفاهم نامه همکاری بین پارک علم و فناوری با استاندار برای انجام این امر در استان و پارک علم و فناوری برای پیشبرد امور است. برنامه ها و اهداف مربوطه در دستور کار و عملیاتی است.

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

خواندن
اگر می خواهید برنده شوید، اکنون فلسفه رژیم کتوژنیک کلاسیک خود را تغییر دهید!

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب لینوکس مینت در کنار ویندوز

در مراحل بعدی که تنظیمات شبکه و انواع دسترسی ها به سیستم و برنامه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *