انتقاد از سرمربی تیم ملی: اسکی خیلی بد است/ مسئول تمام اتفاقاتی که برای رئیس فدراسیون افتاد او بود.

[ad_1]

سرمربی تیم ملی اسکی آلپاین مردان ایران به اتفاقات المپیک 2022 پکن واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، در بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۲۲، ایران سه اسکی‌باز در دو رشته اسکی آلپاین و اسکی صحرایی داشت. عاطفه احمدی و حسین ساوهشمشکی در رشته آلپاین و دانیال ساوهشمشکی در رشته صحرایی ورزشکاران ایرانی در این دوره از بازی ها حضور داشتند. کاروان کوچک ایران در حالی به مسابقات اعزام شد که از ابتدا حواشی متفاوتی داشت. ابتدا تست تاج گذاری سید ستار صید که قرار بود یکی از پرچمداران ایران باشد مثبت شد و فدراسیون به جای آن دانیال ساوه شمشکی را به پکن فرستاد. در ادامه تست دوپینگ حسین ساوهشمشکی مثبت اعلام شد.

باقر کلهر، مربی تیم آلپاین مردان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اتفاقاتی که برای تیم ایران در المپیک پکن رخ داد، گفت: به عنوان سرمربی تیم بسیار متاسفم که چنین اتفاقی در اسکی رخ داد، اسکی. الان خیلی بد است و امیدوارم مقامات بالاتر تصمیماتی بگیرند.

وی با بیان اینکه رئیس فدراسیون مسئول تمام اتفاقات است و باید پاسخگو باشد، ادامه داد: وقتی فردی که این رشته را نمی شناسد به عنوان رئیس انتخاب می شود، ابتدا باید به او توضیح داده شود که اسکی چیست، یک سال طول می کشد. ” رشته های مختلف را یاد بگیرید و سپس با اسکی بازان آشنا شوید. او دو سال است که اسکی می‌کند و برای یافتن این شناخت جلو نرفت. عدم آگاهی رئیس فدراسیون باعث شد این اتفاقات برای اسکی بازان ایرانی بیفتد.

تعویض مربی کراس کانتری تحت پوشش انگلیسی

کلهر به تغییر اسکی باز و مربی اسکی صحرانوردی قبل از اعزام به پکن اشاره کرد و گفت: آقای محمدتقی شمشکی چهار سال مربی اسکی ما بودند و برای تیم زحمت کشیدند اما فقط المپیک آقای . او هیچ کاری بلد نیست و نمی تواند انجام دهد، دیگری را به عنوان مربی انتخاب کرده است. آقای میرهاشمی نیز چند روز قبل از اعزام با وجود بیماری عروق کرونر وارد اردوگاه شد و سید ستار نیز دچار بیماری عروق کرونر شد. چنین فردی که چهار سال از عمر خود را سپری کرد و بهترین ایران بود، بی خیال و بی خیال تاج را به دست گرفت و از المپیک رفت.

خواندن
اسکان 9872 مسافر در 107 مدرسه ایلام تا پایان 5 فروردین

وی ادامه داد: نمی‌خواهم نام کسی را ببرم، اما رئیس‌جمهور فرانسه امسال آمد و افرادی را کنار خود گذاشت که تصمیم‌گیری فنی می‌کنند. این تصمیمات عمدی بود که منجر به این داستان ها شد. رئیس فدراسیون هم به بازی آنها می پیوندد و با خط خود پیش می رود.

کلهر در پاسخ به این سوال که آیا منظورتان دبیر فدراسیون است یا خیر، گفت: نه خود دبیر، بالاخره چند نفر دیگر هم هستند. نمی خواهم نامزد شوم چون شرایط اسکی متشنج است و خیلی خسته هستم. نه دقیقاً خود دبیر، بلکه افراد دیگری بودند که تصمیم گرفتند و رئیس فدراسیون دستورات را اجرا کرد و انجام داد. درست است که اهالی فدراسیون نظر دارند اما رئیس جمهور باید تصمیم نهایی را بگیرد.

حکم سرمربی تیم ملی بانوان بدون دلیل لغو شد

کلهر به اعزام تیم بانوان بدون مربی به المپیک اشاره کرد و گفت: آقای نظریان از مدت ها قبل مربی جدیدی را برای تیم بانوان انتخاب کردند. وقتی خانم میترا کلهر می خواست اردوگاهی را حفظ کند، با قرارگاه متمرکز مخالفت کردند. گفت اسپانسر بیاورم و کمپ بسازم اما باز هم مخالفت کردند. به هر حال مربی تیم را به دبی برد و ورزشکاران به تنهایی تمرین کردند. قرار بود بازی داشته باشند که اجازه ندادند و تیم برگشت. رئیس فدراسیون بدون دلیل حکم مربیگری را لغو و نایب رئیس بانوان فدراسیون را به عنوان سرمربی منصوب کرد. درست است که نایب رئیس قهرمان اسکی بود اما چند سالی است که کارهای اداری انجام می دهد و وقت تمرین در پیست را ندارد. انگار تیم صاحب نداشت، همه یک طرف را گرفتند و در نهایت تیم بدون مربی راهی المپیک شد. ورزشکار ما بدون مربی ماند و این تصمیم به ضرر تیم بانوان بود.

وی در پاسخ به این سوال که شما در المپیک مسئولیت خانم عاطفه احمدی را نداشتید، گفت: من سرمربی تیم مردان بودم و عمدتا با حسین در پیست بودم. زمان تمرین ما یکی نبود، بنابراین من فقط یکی دو بار با خانم احمدی تمرین کردم تا به عنوان یک ایرانی کمک کنم و به تنهایی ورزشکار نباشم. آقای بهرام ساوهشمشکی دبیر فدراسیون به همراه خانم احمدی به پیست رفتند.

خواندن
جنس لیوان های کاغذی از چیست؟

می خواستند من را ضعیف کنند و تنهام بگذارند

سرمربی تیم ملی اسکی آلپاین مردان ایران درباره مخالفت کمیته فنی فدراسیون با برگزاری اردوهای ملی گفت: کمیته فنی فدراسیون در خردادماه جلسه ای برگزار کرد. می خواستم برنامه را به صورت شفاهی ارائه کنم و پذیرفتیم کار را پیش ببریم اما خیلی صریح گفتند که انتخاب و مربی انتخاب نداریم. هر کدام در استان خود تمرین می کنند و ما اردو نمی گذاریم. از آنجایی که چند سالی است به عنوان مربی در تیم حضور دارید، به المپیک اعزام خواهید شد. من شوکه شدم و گفتم امسال سال المپیک است، هر تصمیمی که می گیرید را بعد از المپیک به تعویق بیندازید و تمرین را شروع کنیم. گفتند پول نداریم و اگر کمیته ملی المپیک هزینه اردوی داخلی، اردو و مسابقه خارجی را بدهد، نمی توانیم. از طرفی فدراسیون جهانی هم کمک می کند، اما هدف این بود که من را به عنوان سرمربی ضعیف کنند و بعد کنار بگذارند.

وی افزود: به فصل اسکی رسیدیم و تیم به ترکیه رفت. ورزشکاران به تنهایی اعزام شدند و فدراسیون فقط به مربیان پول پرداخت کرد، اما وقتی اسکی بازان مدال گرفتند، فدراسیون از آن بهره برد. تیم ملی در اختیار من نبود. وقتی تصمیمات درست نباشد، نتیجه یکسان است. زمانی که اردو متمرکز باشد، مربی قدرت و کمیته پزشکی سر کار می آیند و ورزشکار از نظر مکمل ها، داروها و تغذیه تحت نظر است و بسیاری از این مشکلات پیش نمی آید.

در CAS، حسین برای شرکت در یک مسابقه مارپیچ کوچک دعوت شد

سرمربی تیم ملی اسکی آلپاین مردان در مورد مثبت بودن تست دوپینگ حسین ساوهشمشکی و روند رسیدگی به پرونده وی گفت: وقتی تست حسین مثبت شد، نمونه ب را خواستیم و فردای آن روز که نتیجه اعلام شد، گفتند: آنها می توانستند در CAS اعتراض کنند.حسین نیز مدارک خود را ارسال کرد و دادگاه برگزار شد.وکیل حسین اجازه خواست تا در مسابقه مارپیچ کوچک شرکت کند و دوباره تصمیم بگیرد، اما این درخواست رد شد و آنها گفتند که در مرحله بعدی باید روستا را ترک کنند. 24 ساعت.

خواندن
قیمت برش لیزر ورق آهن آهن تاپ (2)

وی افزود: اخیرا ایمیلی ارسال شد تا حسین در کمیته استیناف پیگیری کند. فکر می کنم رای نهایی حدود یک ماه دیگر صادر شود.

گفتیم وقت معامله شخصی نرسیده، اما گوش نکردند

کلهر در ادامه با بیان اینکه بدترین اتفاقات در این المپیک رخ داد، گفت: برنامه ریزی درستی وجود نداشت و همه می خواستند مسیر دیگری را طی کنند. گفتیم سال المپیک است، الان وقت تسویه حساب نیست و باید تصمیم درستی بگیریم، اما همه می خواستند دشمنی های شخصی را حل کنند و کنار بیایند. رئیس نگاه کرد تا ببیند چه کسی را دوست دارد و چه کسی را دوست ندارد و این نتیجه نهایی بود.

الان اسکی خیلی بد است که اشک می ریزیم

وی در واکنش به اینکه یک خانواده اسکی او را با حمایت عباس نظریان وارد فدراسیون اسکی کرده اند، گفت: نام کسی را نمی برم، اما آقای نظریان اسکی نمی کردند و کسی را نمی شناختند، حتماً برخی از افراد. به او رای داد. . رئیسی که از این طریق به قدرت می رسد بدهکار می شود و باید دستورات دیگران را اجرا کند. الان اسکی آنقدر بد است که اشک می ریزیم و اگر این روند ادامه پیدا کند اوضاع بدتر می شود. استعدادهایمان می سوزد و عقب می مانیم. باید تغییرات در بدنه فدراسیون انجام شود و تصمیمات درست گرفته شود. آقای حمید سجادی از جامعه ورزش هستند و امیدوارم در مورد اسکی تصمیم درستی بگیرند.

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (7)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *