انتصاب قائم مقام و مدیران نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

[ad_1]

معاون امور فرهنگی و ارشاد اسلامی و رئیس سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران طی احکامی «معاون سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران» و برخی از مدیران کمیته های این نمایشگاه را منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، یاسر احمدوند در حکمی علی رمضانی را به سمت معاون سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران منصوب کرد.

متن حکم یاسر احمدوند، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خطاب به علی رمضانی:

با توجه به اهمیت برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به‌عنوان مهم‌ترین رویداد فرهنگی کشور و در راستای تحقق اهداف مورد نظر، با توجه به بهره‌گیری از تجارب فرهنگی و اجرایی و بر اساس مقررات نمایشگاه کتاب تهران. تهران، به موجب این اطلاعیه به عنوان «معاونت شما کاندیدای سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شده اید.

امید است با استعانت از خداوند متعال در پیشبرد اهداف فرهنگی نظام ارزشمند اسلامی و انجام امور مصوب بر اساس دستورالعمل های ابلاغی موفق و موید باشید.

معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین در احکامی جداگانه مدیران سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را به شرح زیر منصوب کرد.

محمد الهیاری (مدیر کمیته سردبیران داخلی)، اسماعیل جانعلی پور (مدیر کمیته سردبیران خارجی)، محمدعلی مرادیان (مشاور رییس و رییس هیات نظارت و ارزشیابی)، حسین صفری (مدیر اجرایی و پشتیبانی) ، محمد خلج (مدیر کمیته اداری و مالی) و علیرضا اسماعیلی (رئیس شورای رسیدگی به تخلفات).

خواندن
معرفی 6 روش موثر و کم هزینه برای لایه برداری لب در منزل (3)

در متن تصمیمات این مدیران آمده است: با توجه به اهمیت برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به عنوان مهمترین رویداد فرهنگی کشور و نشستی بی نظیر برای اهالی علم و فرهنگ و دستیابی به اهداف مورد نظر در جهت گسترش فرهنگ کتابخوانی در دولت مردمی و انقلابی. حسب سوابق فرهنگی و اجرایی به عنوان «مدیر کمیته / مسئول سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» منصوب می‌شوید.

امید است با توجه کامل به مفاد سیاست‌ها، اهداف و راهبردهای کلان نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و تعامل سازنده با مدیران، کمیته‌ها، کارگروه‌ها و بخش‌های مختلف در جهت ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران. عادلانه موارد زیر در نظر گرفته خواهد شد:

توجه به شرح وظایف ابلاغی و مجموعه آیین نامه ها، رویه ها، دستورالعمل ها و برنامه های مصوب.

توجه کامل به احکام و ارزشهای اسلامی و انقلابی؛

اجرای سیاست ها و راهبردهای مصوب در حیطه آن کمیته و سایر فعالیت های مرتبط.

توجه به اصل برنامه ریزی و ارائه برنامه ها و برآوردهای مالی برای کلیه فعالیت ها و پروژه ها.

رعایت اصل صرفه جویی و کاهش هزینه ها، استفاده بهینه از امکانات موجود و منطقی سازی ساختار.

بهره مندی از تجربیات قبلی و افراد و مدیران توانمند و با تجربه.

همکاری و همکاری کامل با هیئت نظارت و ارزیابی مواجهه و گروه های کاری نظارتی مرتبط؛

ارائه به موقع گزارش ها و آمارهای درخواستی و با رعایت مفاد مواد 14 و 15 اساسنامه نمایشگاه بین المللی کتاب تهران.

توفیق جنابعالی را از خداوند متعال خواستارم.

یاسر احمدوند
معاون وزیر
رئیس سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران »

خواندن
داستان واقعی پشت بندکشی آجرنماسوله

سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اردیبهشت 1401 برگزار می شود.

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (7)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *