البرز میزبان مسابقات رزمی سوارکاری است

[ad_1]

ایسنا/ البرز رئیس شورای سوارکاری استان البرز از میزبانی این استان در مسابقات قهرمانی ورزش های رزمی سوارکاری کشور خبر داد.

آرزو ملک در گفت وگو با ایسنا، با اعلام این خبر گفت: بزرگترین مسابقات رزمی سوارکاری با نام تیراندازی با کمان پنجم و ششم اسفندماه سال جاری در استان البرز در شهرستان ساوجبلاغ برگزار می شود.

رئیس شورای سوارکاری استان البرز گفت: تاکنون حضور استان های فارس، کرمانشاه، ایلام، خوزستان، یزد و البرز قطعی شده است و علاقه مندان می توانند برای ثبت نام و شرکت در این مسابقات به سایت فدراسیون سوارکاری مراجعه کنند. .

وی بیان کرد: مسابقات ورزش های رزمی سوارکاری در دو رده زیر 16 سال و بالای 16 سال برگزار می شود و نفرات برتر به میدان انتخابی تیم ملی دعوت می شوند.

ملک با بیان اینکه استان البرز برای دومین سال پیاپی میزبان این مسابقات است، خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی های این مسابقات حضور ورزشکاران با لباس محلی و اسب های پرورش یافته ایرانی است.

وی گفت: این مسابقات بر اساس آخرین قوانین روز دنیا برگزار می شود و کمان مورد استفاده همانند کمان های سنتی است.

رئیس شورای سوارکاری استان البرز خاطرنشان کرد: مسابقات استقامت سوارکاری همزمان با این مسابقات در شهرستان ساوجبلاغ برگزار می شود و سوارکاران برای کسب سهمیه جام حذفی نقش جهان باید مسافت 40 تا 60 کیلومتری را طی کنند. هفته آینده در اصفهان برگزار می شود.

رئیس شورای سوارکاری استان البرز به مسابقات پرش اشاره کرد و گفت: این مسابقات به همت باشگاه ایرانمهر کرج برگزار شد و 125 شرکت کننده در رده های مبتدی، صاحبان اصیل ایرانی و پونی به مصاف یکدیگر رفتند.

خواندن
سرعت اینترنت را کاهش دهید؛ بیماران سرگردان در داروخانه ها و مراکز درمانی

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (7)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *