اظهارات کارگردان «سرزمین خونین» پس از رفع توقیف نمایشش

[ad_1]

کارگردان «هزار خونی» می گوید ممنوعیت برداشته شده اما هنوز نمی داند چه کسی آن را ممنوع کرده است.

به گزارش ایسنا، نمایش «هزار خونی» به نویسندگی و اجرای سهراب حسینی پس از ۱۵۰ اجرا در مقاطع مختلف، روز جمعه با یک تماس تلفنی ناگهان تعطیل شد و بلیت فروشی هفته جاری به پایان رسید.

این قطعه امروز دوشنبه 21 فروردین ماه در پی اجرای مرکز هنرهای نمایشی برپا شد.

سهراب حسینی درباره رفع توقیف این نمایشنامه به ایسنا گفت و در پاسخ به این سوال که آیا برای رفع توقیف باید دوباره بررسی شود یا خیر، گفت: بازبینی دیگری را طی نکرده ایم و قرار است این نمایش را بر اساس آن به صحنه ببریم. عملکردی که ما گسترش داده ایم.” تنها تفاوت این است که سالن ما در مجموعه شهرزاد و زمان اجرای ما تغییر کرده است.

وی ادامه می دهد: پیش از این قرار بود به دلیل تقارن با ماه مبارک رمضان، سخنرانی خود را ساعت 23 برگزار کنیم، اما با توجه به اینکه در این زمینه با مشکلاتی مواجه هستیم، سخنرانی های ما ساعت 21:30 ادامه خواهد داشت.

این کارگردان می افزاید: امیدوارم مثل سه بار قبل که مجوز تمدید ارائه را به ما دادند، اما بعد از چند روز نتوانستیم ارائه خود را ادامه دهیم، این بار هم این اتفاق نیفتد و بتوانیم کامل ارائه را داشته باشیم. دور ارائه های ما.” البته دفعه قبل بازداشت نشدیم، اما وقتی اعلام شد نمی‌توانیم سایت فروش بلیت خود را باز کنیم، قولی از ما دادند و بار دوم ده روز پس از بررسی اول مجبور شدیم تجدید نظر کنیم. . به همین دلیل، این بار تاکید می کنیم که دیگر آن را بررسی نخواهیم کرد زیرا تاکنون در مجموع 9 بار بررسی شده ایم.

خواندن
طراحی وب سایت و ساخت سایت آنلاین

حسینی در ادامه با ابراز تاسف از آسیب هایی که با وقفه های متعدد به اجرای یک نمایش وارد می شود، می گوید: هر بار که نمایشی را روی صحنه می بریم باید هزینه زیادی برای تبلیغات بپردازیم. در مجموع 14 روز بیلبوردهای شهری را در این سه قطعی پرداخت کردیم بدون اینکه نمایشمان روی صحنه باشد. بعد از هر بار شروع مجدد باید اطلاع رسانی کنیم که اگر هر اجرا به صورت طبیعی روی صحنه می رود نیازی به هزینه تبلیغات اضافی نیست.

وی در پاسخ به این سوال که این نمایش توسط چه کسانی توقیف شده است، گفت: سه روز متوالی از دوستان مرکز هنرهای نمایشی این سوال را پرسیدیم اما تنها پاسخ این بود که هیئت نظارت و ارزشیابی آن را توقیف نکرده است.

حسینی تاکید می کند: در این شرایط اگر قرار است فردی از بیرون پروژه ای را متوقف کند، بهتر است برای همان افراد بازنگری شود.

وی در ادامه با قدردانی از هدایت تئاتر شهرزاد در ارتباط با تیم اجرایی این پروژه گفت: آقای قاسم جعفری در مشکلاتی که در هر سه مرحله ارائه برایمان پیش آمد همراه ما بود، در حالی که می توانست صدمه بزند، اما این پروژه را متعلق به خودش می دانست. در دوره اخیر که مجبور شدیم ساعت و سالن داخل پردیس شهرزاد را عوض کنیم، ایشان نهایت همکاری را داشتند و درست نبود که از ایشان قدردانی نکنم، در حالی که آقای مهندس نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی در گفت‌وگو با سالن گفت: اشتباه کرده و اصولاً تعداد اجرای یک نمایش در مجموعه خصوصی در اختیار مرکز هنرهای نمایشی نیست.

خواندن
قیمت لحظه ای انواع ناودانی

به گفته وی، نمایش «هزار خونی» که امشب به دلیل وفات حضرت خدیجه تعطیل است، از فردا شب 22 فروردین ماه ساعت 21:30 در تالار شهرزاد اجرا می شود.

نسیم ادبی تنها بازیگر این نمایش است.

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (7)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *