اسکان بیش از 33000 گردشگر در اقامتگاه در کردستان

[ad_1]

ایسنا/ کردستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان از اسکان ۳۳ هزار و ۷۶۹ گردشگر و مسافر در نوروز در مراکز اقامتی استان خبر داد.

یعقوب گویلیان در گفت و گو با خبرنگاران گفت: این تعداد گردشگر از ابتدای تعطیلات نوروزی تا دوم فروردین امسال در مراکز اقامتی رسمی و دارای مجوز استان اسکان داده شدند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان افزود: از این تعداد 6 هزار و 592 نفر در هتل ها، یک هزار و 503 نفر در مسافرخانه، 285 نفر در هتل آپارتمان، یک هزار و 162 نفر در اقامتگاه های بوم گردی، 12 هزار و 359 نفر در اقامتگاه ها و 156 نفر اقامت موقت. .

وی گفت: همچنین در این مدت 4 هزار و 930 نفر در تسهیلات مسکن وابسته به وزارت آموزش و پرورش و 4 هزار و 957 نفر در سایر مراکز مسکونی اسکان داده شدند.

گویلیان یادآور شد: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا دوم فروردین ماه جاری تیم های نظارتی این اداره کل از 146 مرکز مسکونی بازدید کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان تصریح کرد: بر اساس دستورالعمل ستاد خدمات سفر، برپایی چادر در پارک ها و اماکن عمومی سطح شهر ممنوع است و شهرداری ها از آن جلوگیری می کنند.

وی با بیان اینکه نظارت بر اماکن گردشگری تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد، افزود: هموطنانی که قصد سفر به کردستان را دارند باید از مراکز رسمی دارای مجوز از وزارت میراث فرهنگی استفاده کنند.

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

خواندن
بهترین سرویس خواب

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب لینوکس مینت در کنار ویندوز

در مراحل بعدی که تنظیمات شبکه و انواع دسترسی ها به سیستم و برنامه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *