ارتباط افکار راست افراطی؛ اریک زمور تلفنی با دونالد ترامپ گفتگو کرد

[ad_1]

اریک زمور، نامزد راست افراطی ریاست جمهوری فرانسه در گفت و گوی تلفنی با دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا گفت که تسلیم فشار رسانه ها نخواهد شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از زومور، وی دوشنبه شب 23 بهمن ماه به مدت نیم ساعت با دونالد ترامپ در مورد مبارزات انتخاباتی خود گفتگو کرد.

یکی از نزدیکان ترامپ در مصاحبه با برخی رسانه های فرانسوی این تماس را تایید کرد.

زمور گفت برای او جالب است که با ترامپ درباره سرنوشت فرانسه و ایالات متحده که با جنگ تمدن ها روبرو هستند، صحبت کند.

وی در ادامه گفت که ترامپ به او توصیه کرد علیرغم اینکه رسانه ها بی رحمانه با او برخورد کردند، خودش بماند. زومور گفت به نظر او حق با دونالد ترامپ است.

کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ در سال 2016 به عنوان الگویی برای اریک زمور ذکر شده است که بارها به اتهام تحریک نفرت نژادی محکوم شده است. البته زومور نژادپرست بودن را رد می کند.

زمور مانند ترامپ می خواهد خود را فردی متفاوت از احزاب سنتی فرانسوی نشان دهد. او همچنین سعی می کند از موقعیت خود و طرفدارانش در شبکه های اجتماعی استفاده کند.

با وجود این، گیوم پلتیه، سخنگوی ستاد انتخاباتی اریک زمور، گفت که اگر الگویی برای انتخابات ریاست جمهوری فرانسه وجود داشت، ژنرال دوگل است که همیشه می گفت فرانسه باید یک قدرت مستقل باشد و بماند.

اریک زمور پیش از این با یادآوری سیاست دونالد ترامپ در قبال مکزیک، خواستار ساخت «دیوار» در «تمام مرزهای خارجی» اتحادیه اروپا برای مبارزه با مهاجرت شد. او همچنین از تصویر دونالد ترامپ بر روی یکی از پوسترهای انتخاباتی خود برای عکس روی جلد کتابش استفاده کرده است.

خواندن
آغاز دور برگشت لیگ برتر هندبال مردان با برتری ذوب آهن و شاملی

بر اساس گزارش های منتشر شده، ترامپ به زومور گفته است که هرگز نباید خط سیاسی خود را برای پیروزی تغییر دهد.

اریک زمور، که اکنون چهارمین حزب در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه است، با مارین لوپن، دومین حزب در مجلس ملی، برای کسب آرای راست افراطی همکاری می کند. البته هر دو امیدوارند که امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه را در انتخابات آوریل شکست دهند.

به گزارش یورونیوز، لوپن در جریان مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری فرانسه در سال 2017 تلاش کرد با دونالد ترامپ، رئیس جمهور وقت آمریکا دیدار کند، اما این اتفاق نیفتاد.

بنابراین سخنگوی انتخابات زومور در پاسخ به سوالی در این باره گفت که همه در زندگی شانس دارند.

گیوم پلتیه همچنین اعلام کرد که در هفته‌های آینده با چندین شخصیت سیاسی جهان صحبت خواهد کرد تا با آنها ارتباط برقرار کند.

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب لینوکس مینت در کنار ویندوز

در مراحل بعدی که تنظیمات شبکه و انواع دسترسی ها به سیستم و برنامه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *