ارائه تسهیلات گردشگری در کردستان در رابطه با ماه مبارک رمضان

[ad_1]

ایسنا/ کردستان معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: امکانات گردشگری کردستان از جمله رستوران ها و مراکز اقامتی در ماه مبارک رمضان با احترام به حرمت این ماه آماده است. ارائه خدمات به مسافران و گردشگران.

آرمان وطن دوست امروز در نشست ساماندهی و ارائه خدمات مراکز اقامتی و پذیرایی استان در ایام ماه مبارک رمضان که با دستگاه های نظارتی ذیربط کردستان برگزار شد، اظهار کرد: در استان توریستی کردستان هستیم. معاون گردشگری و سرمایه گذاری کردستان افزود: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون بیش از 158 هزار نفر اسکان داده شده و بیش از 553 هزار نفر از جاذبه های گردشگری استان دیدن کرده اند.

وی بیان کرد: شرکت در نمایشگاه بین المللی تهران، حمایت ویژه وزارت و استاندار کردستان، تلاش تمامی کمیته های ده گانه و اعضای تیم اجرایی خدمات سفر، همکاری رسانه های استانی و میهمان نوازی مردم. این موفقیت را در استان رقم زد.

وطن دوست یادآور شد: بعد از نوروز امسال وارد ماه مبارک رمضان می شویم و پیش بینی می شود این حجم از سفر در فصل بهار ادامه داشته باشد.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری کردستان گفت: امروز با توجه به حفظ حرمت و حرمت ماه مبارک رمضان هیچ مشکلی در ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نخواهیم داشت.

وی با بررسی نحوه ارائه خدمات به مسافران و گردشگران در ماه مبارک رمضان گفت: تمامی رستوران های اوت لت، مراکز اقامتی استان اعم از هتل ها و مهمانسراها و رستوران ها با اخذ مجوز و رصد مناسبت های این ماه مبارک ارائه می کنند. خدمات مطلوب به گردشگران ادامه دارد و مجاز به رعایت کلیه قوانین و مقررات مربوطه می باشند.

خواندن
شیوه پذیرش دانشجویان در دانشگاه آزاد باید تغییر کند

وطن دوست افزود: رستوران ها و رستوران های آماده پذیرایی شهرستان نیز در دو شیفت 15 روزه همانند شیفت اتحادیه مربوطه فعال هستند و گشت های مشترک روزانه با حضور انجام می شود. دفاتر بازرسی . .

معاون گردشگری و سرمایه گذاری کردستان گفت: با توجه به رویای نوروز و بعد از ماه مبارک رمضان، طرح بازدیدهای مشترک از اماکن گردشگری استان اعم از واحدهای اقامتی، رستوران ها، هتل ها و خدمات اجتماعی است. مجتمع ها با حضور نمایندگان سازمان نظارت بر سازمان صنعت، معدن و تجارت، نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی، مرکز بهداشت، دامپزشک و … در استان آغاز می شود و همیشه ادامه دارد.

وی یادآور شد: امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات تاسیسات گردشگری بتوانیم خدمات مناسبی را به گردشگران ارائه کنیم و حرمت این ماه عزیز را حفظ کنیم.

در این جلسه با واحدهای مختلف صنفی و نحوه خدمت رسانی به اصناف و حفظ قداست و شئون اسلامی در این ماه مبارک با دستگاه های نظارتی ذیربط استان تصمیماتی اتخاذ شد.

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب لینوکس مینت در کنار ویندوز

در مراحل بعدی که تنظیمات شبکه و انواع دسترسی ها به سیستم و برنامه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *