اختصاص 542 میلیارد و 800 میلیون تومان برای جبران خسارت سیل در استان کرمان

[ad_1]

ایسنا/ کرمان رئیس سازمان برنامه ریزی و مدیریت استان کرمان از اختصاص 542 میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار برای جبران خسارات ناشی از سیل در استان کرمان خبر داد.

جعفر رودری شامگاه 23 بهمن ماه در هشتمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمان به منظور جبران خسارات سیل اخیر گفت: بودجه 542 میلیارد و 800 میلیون تومانی برای جبران خسارت سیل در کشاورزی تقریبا 24 درصد است. از کل بودجه معادل 123.2 میلیارد تومان، 146 میلیارد تومان معادل 28 درصد کل بودجه، بخش عشایری حدود 18 میلیارد و 200 میلیون تومان، مدارس حدود 22 میلیون و 800 هزار تومان، 112 میلیارد تومان برای بازسازی و بهسازی سیل. سدها، 13.6 میلیارد تومان برای آب شرب و 16 میلیارد تومان در بخش برق، 45.6 میلیارد تومان برای تاسیسات شهری، 22 میلیارد و 800 میلیون تومان برای بهسازی و بازسازی سدهای خاکی و ….

رئیس سازمان برنامه ریزی و مدیریت استان کرمان افزود: بودجه هزینه ای استان در سال جاری 989 میلیارد تومان تصویب شده که 80 درصد آن تخصیص یافته است و در برنامه تخصیص تاخیر نداریم.

وی از تحلیل کسری بودجه دستگاه ها خبر داد و گفت: برای تامین کسری بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور برنامه هایی دارد. در توزیع کلی بودجه بین دستگاه ها تفاوتی وجود ندارد.

رئیس سازمان برنامه ریزی و مدیریت استان کرمان بیان کرد: اعتبار تملک کالاهای سرمایه ای استان در سال جاری 4 میلیارد و 264 میلیون تومان بوده که یک میلیارد و 492 میلیون تومان (معادل 35 درصد) تخصیص یافته است.

خواندن
جلوگیری از انحراف آب بند کمال خان و حق‌آبه هیرمند مطالبه جدی مردم سیستان است

وی با انتقاد از مقرره عدم اعلام میزان جذب اسناد خزانه گفت: مهلت جذب این اسناد به زودی به پایان می رسد و مشخص نیست مهلت جذب آنها تمدید می شود یا خیر.

علی حاجی زاده مدیرکل راه و شهرسازی با بیان اینکه اجرای برخی پروژه های راهداری به دلیل عدم انتقال قیر متوقف شده است، گفت: انتقال قیر توسط پالایشگاه ها متوقف شده است.

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب لینوکس مینت در کنار ویندوز

در مراحل بعدی که تنظیمات شبکه و انواع دسترسی ها به سیستم و برنامه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *