آموزش «حضوری» در مدارس تهران چگونه خواهد بود؟

[ad_1]

بر اساس اعلام مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، تمامی مدارس و نواحی آموزشی شهر تهران باید طبق دستورالعمل بهداشتی از 14 فروردین ماه برای همه دانش آموزان کلاس حضوری برگزار کنند.

به گزارش ایسنا، پیرو مصوبه ششم فروردین امسال ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر اینکه «از 14 فروردین 1401 کلیه مدارس و دانشگاه‌های کشور باید حضوری فعالیت کنند». وزارت آموزش و پرورش در 13 فروردین دستورالعمل حضور در مدارس را به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ کرد.

بر اساس این دستورالعمل هاحضور عوامل اجرایی مطابق برنامه هفتگی مدارس الزامی و کلیه فعالیت های آموزشی برای مربیان، معلمان، اساتید و دانش آموزان در کلیه مقاطع تحصیلی و کلیه دوره های حضوری و با رعایت بهداشت فردی و بهداشت محیط، استفاده صحیح از ماسک و تهویه کلاس ها انجام خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش در این خصوص تاکید کرد که لازم است مدیران از چهاردهم فروردین برای حضور همه دانش آموزان در مدارس زمینه سازی کنند. معلمان، مربیان، مربیان و دانش‌آموزان در تمامی مقاطع تحصیلی که به صورت حضوری تدریس می‌کنند، باید ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، بهداشت فردی و استفاده از ماسک دانش‌آموزی را به شدت کنترل کنند.

نوری همچنین از مدیران مدارس خواست تا مدیریت کنند تا دانش آموزان دارای علائم یا بیماری عروق کرونر قلب و افراد مبتلا به بیماری های زمینه ای با تایید پزشک و رضایت والدین در محیطی شاد آموزش های لازم را ببینند.

روند آموزش حضوری در مدارس پایتخت.

به گفته علیرضا کریمیان مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، با توجه به مطالبات شهروندان و بررسی های انجام شده، تاکید رئیس جمهور و دستور وزیر آموزش و پرورش و در راستای مصوبات ستاد عملیاتی سازمان ستاد ملی کرونا، کلیه مدارس و نواحی آموزش و پرورش شهر تهران موظفند از 14 فروردین ماه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای کلیه دانش آموزان کلاس حضوری برگزار کنند.

خواندن
قهرمانی تیم فوتبال اتحاد قلعه رئیسی در فینال مسابقات کهگیلویه و بویراحمد

وی در نشست هماهنگی بازگشایی مدارس 13 فروردین که با حضور اعضای شورای معاونین و مدیران مناطق آموزشی شهر تهران برگزار شد، با بیان اینکه در ستاد ملی مقابله با کرونا بر بازگشایی مدارس تاکید شده است، گفت: 13 فروردین رعایت دستورالعمل های بهداشتی محسوب می شود.

کریمیان با اشاره به کاهش بیماری عروق کرونر و همچنین حجم قابل توجه تزریق واکسن و توجیه مدیران نواحی و مدارس، گفت: شرایط برای حضور کلاس ها فراهم شده است. بر اساس جمع بندی انجام شده، در صورت نیاز به ماسک، دانش آموزان باید در کلاس حضور داشته باشند. مدیران مدارس نیز باید سیستم مراقبت های بهداشتی را افزایش دهند و در صورت بروز علائم بیماری در دانش آموز، آن را از سایرین جدا کنند.

وی همچنین تاکید کرد: همه مدارس باید از تهویه مناسب برخوردار باشند و تزریق واکسن کرونا باید مورد تاکید و تشویق مدیران مدارس باشد.

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب لینوکس مینت در کنار ویندوز

در مراحل بعدی که تنظیمات شبکه و انواع دسترسی ها به سیستم و برنامه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *