یک مقام ارشد اسرائیلی مخفیانه به ترکیه سفر کرد

[ad_1]

رسانه های عبری زبان امروز (پنجشنبه) از سفر محرمانه مدیرکل وزارت امور خارجه اسرائیل به ترکیه خبر دادند.

به گزارش ایسنا، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت در شماره امروز خود نوشت که آلون اوشبیز، مدیرکل وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی ماه گذشته با هدف آمادگی برای سفر بعدی اسرائیلی ها به ترکیه سفری محرمانه داشته است. وزارت امور خارجه.رهبر رژیم. اسحاق هرتزوگ در ماه مارس به آنکارا رفت.

آهارونوت افزود که اوزبیز با ابراهیم کالین، مشاور ارشد رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه که مشاور ارتباطات اردوغان نیز هست و از نزدیکان وی است، ملاقات کرد.

این روزنامه عبری زبان نوشت: کانال ارتباطی ابراهیم کالین با مقامات اسرائیلی، به ویژه با اریت لیلیان، رئیس سفارت اسرائیل در آنکارا، که نقش کلیدی در پرونده یک زوج اسرائیلی دستگیر شده در ترکیه به اتهام جاسوسی داشت، برخی را باز کرد. چند وقت پیش.

در حالی که قرار بود رئیس جمهور اسرائیل در اوایل فوریه به آنکارا سفر کند، اردوغان در یک کنفرانس خبری پیش از سفر هفته گذشته خود به اوکراین گفت که هرتزوگ در اواسط ماه مارس به ترکیه سفر خواهد کرد.

رئیس جمهور ترکیه افزود: در این سفر روابط دوجانبه مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهد گرفت و جنبه مثبت این روابط مشترک مورد توجه قرار خواهد گرفت.

اردوغان در اوایل ماه گذشته سومین تماس تلفنی خود را با هرتزوگ در کمتر از یک سال انجام داد.

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

خواندن
مازندران گران ترین استان کشور است

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب لینوکس مینت در کنار ویندوز

در مراحل بعدی که تنظیمات شبکه و انواع دسترسی ها به سیستم و برنامه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *