[ad_1]
ایسنا/ قم نقطه شروع طرح بهار معنویت رجب و شعبان بود که تا ماه رمضان ادامه داشت و این سه ماه بر اساس سنت دینی سه ماه معنوی است که از فرمایش مقام معظم رهبری استنباط کردیم.
حجت الاسلام والمسلمین محمد شیخ الاسلامی معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم امروز در نشست خبری برنامه های ماه مبارک رمضان طی سخنانی به تشریح فعالیت های این معاونت پرداخت. در ماه مبارک رمضان گفت: در کارگروه ماه مبارک رمضان جلسات متعددی با حضور فرهیختگان برگزار شد و ایده مهم و محوری «بهار معنویت» انتخاب شد که همه تبلیغات ماه مبارک رمضان بر اساس آن شکل گرفت. این طرح
وی افزود: پیام هایی که کلید آن معنویت اسلام است بر اساس دعای سه ماه رجب، شعبان و رمضان تبیین شد که خداوند و انسان آن معنویت چه ویژگی هایی دارد.
حجت الاسلام و المسلمین شیخ الاسلامی خاطرنشان کرد: گاهی خدای ترسناکی را به مردم عرضه می کنیم در حالی که گناهان ما ترسناک است و در روایات آمده است به سوی خدا فرار کنید و اگر خدای متعال می ترسید ما را به فرار به سوی خدا مقدر نمی کردند. ; جایگاه خداوند متعال وحشتناک است اما اصل وجود مقدس از تعالی هراسی ندارد و امسال ماه رمضان متفاوتی را شاهد هستیم و فعالیت ما در راستای طرح بهار معنوی بوده است تا شاهد جریان معنوی در فضای مجازی
معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم افزود: تبلیغات مدرن به شکل کنونی که نوع جدیدی از تبلیغات است، نباید بر تبلیغات سنتی تأثیر بگذارد، زیرا به نظر من هیچ چیز جایگزین سنتی و سنتی نمی شود. تبلیغات حضوری.” .
وی با اشاره به اینکه معنویت آسیب جدی دیده و معنویت انحرافی و غیرخدا محوری ایجاد شده است، به شدت نیازمند معنویت واقعی خدامحور هستیم، گفت: اصل مهم در این طرح، شناخت پیام هایی است که منتقل می شود. به مخاطبان این پروژه اگر پیام ها را به درستی تشخیص ندهیم دچار مشکل می شویم و به روز رسانی این پیام ها ادامه خواهد داشت.
حجت الاسلام والمسلمین شیخ الاسلامی در پایان با اشاره به اینکه تبلیغات فضای مجازی قابلیتی است که باید از آن استفاده کرد و این عرصه سنتی و مدرن باید به صورت هماهنگ در کنار هم کار کنند، خاطرنشان کرد: نقطه شروع طرح بهار بود. معنویت، رجب و شعبان رمضان ادامه یافت و این سه ماه بر اساس سنت دینی سه ماه معنوی است که از فرمایش مقام معظم رهبری استنباط کردیم.
انتهای پیام
Source link