کارگاه ساختمانی شرق تبریز فعالتر شد

[ad_1]

ایسنا/ آذربایجان شرقی شهردار منطقه پنج تبریز با اشاره به پروژه های جدید ساختمانی در تبریز شرقی گفت: با شروع فصل کاری در سال جدید و شروع پروژه های جدید در این منطقه، تبریز اورینتال به یک کارگاه بزرگ ساختمانی تبدیل شده است.

میرعلی اصغر نساج در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در سال جدید هفت پروژه عمرانی در حوزه شهرداری منطقه پنج آغاز شد و عملیات اجرایی سه پروژه در دست اجرا تسریع شد.

وی از آغاز پروژه پیاده راه شهریار حدفاصل میدان اطلس تا میدان ارغوان شهر باغمیشه خبر داد و افزود: پیاده راه مذکور به طول یک کیلومتر و عرض 22 متر خواهد بود و علاوه بر پیاده راه، دوچرخه و ماشین برقی نصب و راه اندازی می شود. المان ها، مبلمان خیابانی و مناسب سازی برای استفاده نابینایان و معلولان نیز پیش بینی شده است.

شهردار منطقه 5 اعتبار اولیه معبر شهریار را 80 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: زمان شروع پروژه فروردین 1401 است و تا پایان سال به اتمام می رسد.

آغاز پروژه پیاده راه شهریار در شهر باغمیشه

وی در ادامه سخنان خود از آغاز پروژه احداث ساختمان آتش نشانی بین شهر رشدیه و ولی امرو خبر داد و گفت: این پروژه با مساحت 1000 متر مربع و زیربنای 450 متر شامل بخش هایی از قبیل آشیانه، اداری است. ساختمان و محل استراحت آتش نشانان. و… خواهد بود.

شهردار منطقه پنج اعتبار اولیه این پروژه را 40 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در حالی که مدت قرارداد 18 ماه است اما تلاش می شود تا پایان سال به اتمام برسد.

خواندن
قیمت و خرید انواع ترموستات هانیول مرکز کنترل ایران

آغاز پروژه آتش نشانی در شهرستان رشدیه

نساج همچنین از آغاز پروژه نخستین میدان میوه و تره بار مدرن تبریز حدفاصل رشدیه تا ولی امرو با سرمایه گذاری بخش خصوصی خبر داد و افزود: این مجتمع در زمینی به مساحت 1500 متر مربع و مجتمع های مدرن احداث شده است. شامل سردخانه، انبار، غرفه سورتینگ و غرفه ها شامل فروش می باشد و از این نظر در تبریز الگو خواهد بود.

آغاز پروژه میدان میوه و تره بار در شهر ولی امر

نساج در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به پروژه پل راهرو کرکج در ورودی جاده تهران گفت: این پروژه نیز در سال جدید آغاز شده است و امیدواریم آرزوی اهالی این منطقه توسط پایان سال.”

وی همچنین از فعال شدن پروژه تکمیل ساختمان اداری جدید شهرستان منطقه پنج خبر داد و افزود: این پروژه در حوالی بزرگراه دوکمال تا میدان فهمیده در حال ساخت است و پس از تکمیل، ساختمان اداری این مجموعه به محل مذکور منتقل می شود. ، قرار دادن.

فعال سازی پروژه ساختمان اداری شهرداری منطقه پنج

شهردار منطقه 5 در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به آغاز ساخت سه پل در مسیر جاده تهران ادامه داد: این پروژه ها موجب افزایش ایمنی و سلامت عابران پیاده و سهولت در تردد شهروندان می شود.

به گفته شهردار منطقه 5، اعتبار اولیه تمامی پروژه های حوزه 71 میلیارد تومان است و علاوه بر آن، پروژه های خدمات عمومی مانند آسفالت و لکه گیری به ارزش 10 میلیارد تومان مناقصه خواهد شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه پنج تبریز، پروژه های عمرانی روگذر رسالت، پل روگذر ولایت و پل های ضلع شمالی و جنوبی میدان شهید فهمیده در حال انجام است و پیش بینی می شود تمامی آنها در سال جاری تکمیل خواهد شد.

خواندن
صفحه اول روزنامه های دوشنبه - ایسنا

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (7)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *