چاپ لیبل

معرفی لیبل پرینتر ها و بررسی تخصصی آن ها

این چاپ به دلیل استفاده از کلیشه های چاپ لیبل فتو پلیمر یا لاستیکی که قابل انعطاف هستند به نام فلکسو نامیده میشود.سرعت بالا و چاپ به شکل رول بر روی مواد متنوع همچون نایلون، متالایز در تیراژهای بالا همراه با هزینه های کم از ویژگیهای این نوع چاپ محسوب می شود.چاپ فلکسو در واقع نوعی چاپ برجسته است که در آن کلیشه لاستیکی مستقیما با جنس یا لفاف مورد نظر در تماس می باشد. برای طراحی لیبل مواد شوینده نیز همواره از خلاقیت و تکنولوژی جدید استفاده می شود. از این برچسب ها معمولا در صنایع دریایی، کانتینر ها مناطق امنیتی، پالت های چوبی و پلاستیکی، کیف های امنیتی و حفاظت از بسته بندی استفاده میشود. چاپ هولوگرام در انواع مختلفی صورت میگیرد و از نظر میزان فروش، دو نوع هولوگرام آماده و سه بعدی پرطرفدار ترین ها هستند. وقتی درباره ی محصولات چاپی صحبت می کنیم به این نکته می توان اشاره کرد که محصولات چاپی مانند ست اداری دارای قالب آماده هستند اما درباره ی لیبل نیز این موضوع صدق می کند و برای چاپ لیبل نیز قالب های آماده موجود می باشد! زمانی که پلی اتلین به صورت جداگانه یا همراه با پلی پروپیلن با حرارت زیاد به صورت مذاب در می آیند آماده برای ضد آب کردن کیسه ها هستند.

سفارش لیبل چاپی

به گزارش خبرگزاری موج، برچسب امنیتی به لیبل هایی گفته میشود که بر اساس تپنحوه کارکرد هر یک (یکی ممکن است با خاصیت ضد جعلی جلوی کپی برداری را بگیرد و دیگری میتواند با خاصیت باطل کننده، جلوی دستکاری اطلاعات محصول را بگیرد. خاصیت این لیبل باعث می شود که هر گونه دستکاری توسط افراد غیر مجاز منع شود. لیبل VOID اساساً به شناسایی، علامت گذاری و جلوگیری از ایجاد دستکاری های امنیتی کمک می کند. این برچسب امنیتی با استفاده از تکنولوژی هولوگرافیک ساخته شده و نوع چاپ آن با فناوری لیزر میباشد. با استفاده از برچسب وید شما به مصرف کننده نهایی این اطمینان را میدهید که کالای اصل را خریداری نموده است. قابلیت شخصی سازی و کاستومایز: رنگ، ابعاد، طرح و نوشته برچسب وید میتواند کاملا با توجه به خواسته شما شخصی سازی شود. برچسب وید یا VOID به گونه ای طراحی شده تا به هنگام دستکاری یا برداشتن لایه رویی لیبل، عبارتی مانند VOID به معنای باطل است روی کالا ظاهر میشود. مجموعه چاپی عباسی با سابقه درخشان در حوزه چاپ هولوگرام و انواع برچسب، بهترین شرکت برای خرید برچسب وید است. در این مقاله به انواع برچسب امنیتی، کارکرد و مزایای هر یک میپردازیم و در انتها یکی از بهترین مراکز چاپ لیبل امنیتی در ایران را به شما معرفی خواهیم کرد، با خبرگزاری موج همراه باشید.

یکی از نکات اصلی در چاپ لیبل و برچسب رنگ لیبل می باشد چون مشتری را تحت تأثیر قرار می دهد و در موفقیت محصولات اثرگذار می باشد. چاپ لیبل شیشه ای یکی دیگر از سری محصولات لیبل کاغذی مجتمع چاپ و تبلیغات پان می باشد. تمامی محصولات تولیدی برای فروش بهتر و بازدهی بیشتر به یک بسته بندی زیبا و شکیل نیاز دارند که با طراحی چشم گیر چاپ می شوند. برای کسب اطلاع بیشتر و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید. بهترین کار برای اطلاع از قیمت این لیبل و سایر برچسب های امنیتی، ارتباط با ما از طریق تماس با شماره است. هم از نظر قیمت و هم از نظر چسبندگی خیلی بهتر از سایر لیبل ها می باشد . این لیبل ها در برابر حلال های لکه بر, آنزیم ها و مواد شوینده از مقاومت فوق العاده بالایی برخوردار بوده و جهت حفظ کیفیت چاپ لیبل پارچه ای از ریبون های رزین دارای مقاومت بالا در برابر مواد شوینده و حلال های لکه بر استفاده می شود,که با نام ریبون ضد آب, ریبون قابل شستشو (Wash care Ribbon, Wash Resin) واش کر, واش ریبون شناخته شده می باشد. به طور مثال در داروخانه ها، صنایع مواد غذایی، لوازم تحریرها و …

لیبل چاپی چیست

چاپ لیبل اینجاست که با نصب هولوگرام امنیتی روی کالای خود، میتوانید کیفیت آن را تضمین کنید و مطمئن باشید دیگر جاعلان به فکر کپی برداری آن نمی افتند؛ چراکه برای جعل لیبل هولوگرام باید به تکنولوژی گران قیمت و همچنین تمامی کدهای امنیتی شما دسترسی داشته باشند و این در عمل ممکن نیست. شما میتوانید برای چاپ لیبل شبرنگ و سایر کاغذهای چسبدار دیگر به ما اعتماد کنید. حضور گسترده شبکه چاپ در صنعت طراحی و چاپ و تولید انواع محصولات چاپی پشت چسبدار با بیش از 40 سال تجربه و تخصص کافی در این زمینه است. از این برچسب برای پلمپ خودرو، محصولات، لوازم الکترونیکی، پاکت و محصولات گارانتی دار بسیار استفاده میشود. چاپ لیبل خرد شونده برای استفاده در اموال گردانی ادارات و سازمانهای بزرگ نیز کاربرد فراوانی دارد. این نوع لیبل به دلیل جنسی که مشابه آهک و گچ دارد، شکننده و خرد شونده می باشد. لیبل شبرنگ از دسته لیبلهای امنیتی یا سکوریتی است که برای کارهای امنیتی و گارانتی اصالت کالا کاربرد دارند.

کاغذ لیبل چاپی

لیبل امنیتی هولوگرام را اغلب با کلمه تضمین و ضد جعل برابر میدانند. برچسب وید (VOID Label) به اصلاح لیبل دو قسمتی است که برای موارد امنیتی بخصوص گارانتی استفاده می شود. از جمله کاربرد های برچسب بدون اثر در صنعت میتوان به استفاده در درب های هواپیما، جعبه مقوایی، چرخ دستی ها، تابلو های صنعتی، تجهیزات رایانه ای و … تیوب های بدون درز یا اکسترود در برخی مواقع برای تولید فیلم شیرینک اسلیو استفاده می شوند. این نوع از چاپگرها از ریبون های نازک استفاده می کنند و تقریبا بر روی هر نوع کاغذی قابل چاپ می باشد. شبکه چاپ در این سالها با برندهای معتبر همکاری داشته و تولید انواع محصولات و سفارشات چاپی آنها را بر عهده داشته است. پیش از طراحی حتما به اندازه دقیق محصولات ما توجه داشته باشید. بسیار پر کاربرد است و حتما حداقل یک بار آن را دور بطری های سس، شیر، آبمیوه، شامپو و غیره دیده اید. همچنین در مواردی که نیاز است تا در تاریکی و نور کم، لیبل و پیغام اضطراری دیده شود، از این لیبل استفاده میشود.

 

 

خواندن
هزینه سئو سایت و نحوه برآورد قیمت در سال 1400 [ارزیابی دقیق]

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (7)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *