چالش تایید واکسن کرونا برای کودکان در ایالات متحده

[ad_1]

تنظیم کننده های مواد مخدر در ایالات متحده به زودی با پیامدهای تصمیم بحث برانگیز آینده خود در مورد نحوه واکسینه کردن کودکان در برابر کووید مواجه خواهند شد.

به گزارش ایسنا، علیرغم تردیدها و ابهامات در مورد تعداد دوزها و اثربخشی با توجه به ظهور مجدد ویروس کرونا در این کشور، مقامات بهداشتی ایالات متحده در حال حاضر با چالش بزرگ اجازه دادن به واکسن فایزر برای کودکان زیر پنج سال مواجه هستند. آیا این واکسن را صادر می کنند یا خیر؟

بار دیگر، ظهور کووید-19 مقامات بهداشتی ایالات متحده را مجبور کرده است که بین “سیستم تایید سریع واکسیناسیون غیر متعارف” و “هزینه انسانی پایبندی به روش معمول تایید و نظارت بر اثربخشی دارو” تمایز قائل شوند. همزمان). برای انتخاب.

فایزر اکنون از سازمان غذا و داروی ایالات متحده خواسته است تا دو دوز واکسن کرونا را به کودکان تزریق کند. شش ماه تا پنج سال با این حال، استدلال می شود که واکسن برای کودکان در نهایت می تواند در سه دوز تزریق شود.

این شرکت همچنین در ماه دسامبر اعلام کرد که واکسن دو دوز پاسخ ایمنی لازم را در کودکان خواهد داشت. دو تا چهار سال ایجاد نمی کند و بنابراین در نوبت سوم برای این گروه سنی آزمایش می شود.

مطالعات بالینی نشان داده است که دو دوز از واکسن به کودکان تزریق می شود شش ماه تا دو سال امنیت کافی را فراهم می کند.

همچنین هیچ نگرانی در مورد عوارض جانبی احتمالی واکسیناسیون برای هر گروه سنی وجود ندارد.

به گفته کارشناسان، نتایج این آزمایشات نباید تا ماه مارس آماده شود و بدیهی است که مجوز تزریق دو دوز واکسن به کودکان این امکان را به والدین می دهد که برای جمع آوری داده های نوبت سوم، اقدام به واکسیناسیون کودک خود کنند. .

خواندن
پس از انجام لیزر چه مراقبت هایی لازم است؟

اما آنچه در این مرحله باعث نگرانی برخی از کارشناسان می شود، اطلاعات مبتنی بر احتمال است تا اطلاعات دقیق در مورد تفاوت های ظریف و جزئیات نتایج آزمایش که می تواند باعث سردرگمی و بی اعتمادی افراد شود.

برخی از کارشناسان می گویند اجازه دادن دو دوز واکسن برای کودکان با انتقادات اولیه مواجه شد زیرا اطلاعات غیرقطعی مانند اینکه “اگرچه دو دوز تا حدودی موثر است، لازم است سه دوز از واکسن تزریق شود” می تواند منجر به شک و تردید شود. عمومی و ایجاد این تصور که همان واکسن دو دوز (که در عمل خیلی موثر نیست) به دلیل مجوز کافی است.

منتقدان “روش سریع تایید واکسن” نیز هشدار می دهند: ارائه اطلاعات به گونه ای که می توانست به واکسن مجوز دهد، به نوبه خود به منتقدان هشدار می دهد. مشکل ساز این امر باعث سردرگمی، عدم اطمینان عمومی و نگرانی در مورد عدم ادغام فرآیند واکسیناسیون در افکار عمومی شده است.

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب لینوکس مینت در کنار ویندوز

در مراحل بعدی که تنظیمات شبکه و انواع دسترسی ها به سیستم و برنامه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *