مهندسی طرح و ساخت دامون (2)

مهندسی طرح و ساخت دامون
کمپرسور دانفوس

شیر رادیاتور ترموستاتیک از اختراعات کلاسون بود، که در این شرکت تولید میشد که در سال ۱۹۵۲ بهعنوان بک دستگاه کاهش مصرف انرژی ثبت اختراع شد. تعویض کمپرسور یخچال یکی از اقدامات مهم است که باید توسط تکنیسین کاربلد تعمیر یخچال انجام گیرد. شرکت دانفوس کمپرسور اسکرال را برای عملکرد مناسب سیستمی طراحی و به بازار عرضه کرده است تا عمل خنکسازی را در بهترین وضعیت و با بالاترین کیفیت انجام دهد. در بازار هم قطعات اورجینال و هم قطعات بی کیفیت و غیر اورجینال وجود دارد. در سال 2010 شرکت دانفوس توسط شرکت Aurelius خریداری شد. این دو سری کمپرسور مدل دانفوس با گازهای مختلفی مانند R22، R404A، R507A و R407Cسازگار میباشند. مدل های مختلف کمپرسور های دانفوس توانایی تولید برودت در کاربردهای بالای صفر تا زیر صفر را دارا می باشند و در صورت انتخاب صحیح کمپرسور و روغن مصرفی با گاز های R22، R407C، R404A، R507C سازگاری کامل دارند . کمپرسورهای این برند با نام تجاری دانفوس منیروپ Danfoss Maneurop، دارای محدوده وسیعی از ظرفیت از ۱.۵ تا ۲۶ اسب برای کاربردهای مختلف تولید میشوند. قدرت های موتور با توان اسمی اسب بخار شناخته می شود. موتورهای دانفوس دارای قدرت متفاوتی می باشند. کمپرسور پیستونی دانفوس دارای اجزا و قسمتهای مختلفی است که در داخل پوسته کمپرسور قرار گرفتهاند. Art icle w as created by G SA  Content Ge nerator DE MO.

اما دفتر اصلی شرکت دانفوس همچنان در دانمارک قرار دارد.

بعد از نصب و شارژ گاز، موتور تا 12 ساعت ممکن است یکسره کار کند یا زمان استراحت کمی داشته باشد. موتور یا کمپرسور های دانفوس در یخچال، دیسپنسر های آب، خنک کننده های قوی آب و حتی در سیستم سرمایشی هواپیما و اتوبوس استفاده می شود. این مدل کمپرسور دانفوسِ اسکرال در دمای بالا یا پایین اواپراتور استفاده می شود. از ویژگیهای کمپرسورهای اسکرال دانفوس میتوان به ساختاری فشرده و بازدهی بالا اشاره کرد. در سال 2007 شرکت دانفوس توسعه کاری خود را چند برابر کرد و در اکثر کشورهای اروپایی دارای کارخانه و دفتر فروش با تولید 130 هزار محصول می باشد. پیشنهاد می کنیم برای آشنایی بیشتر با موتورهای دانفوس حتما کاتالوگ موتورهای یخچال دانفوس را از لینک زیر دانلود و مطالعه کنید. کمپرسورهای سری MLZ و LLZ از نوع اسکرال بوده که برای دماهای متوسط و پایین مورد استفاده قرار میگیرد. اما دفتر اصلی شرکت دانفوس همچنان در دانمارک قرار دارد. دانفوس در سراسر دنیا دارای کارخانجات تولیدی و نمایندگی فروش دارد. دفتر مرکزی این شرکت در کشور دانمارک و شهر نوردبورگ قرار داشته و امروزه در بسیاری از کشورهای دنیا صاحب نمایندگی معتبر است. شرکت دانفوس (danfoss) یکی از کمپانی های بزرگ دنیا به شمار می رود که در زمینۀ تولید محصولات برودتی، انواع کمپرسور ها، دستگاه های تهویه مطبوع، انواع یخچال های خنک کننده و سردخانه ها فعالیت دارد. Th᠎is data has been gener​ated  wi th t​he help of GSA᠎ C on᠎tent Gener᠎at or Demoversion᠎.

خواندن
رد ۱۴ درصد باسکول‌های جاده‌ای زنجان در آزمون استاندارد

یکی از معروفترین محصولات این شرکت، کمپرسورهای آن است.

سال های پایانی قرن بیستم با توسعۀ کمپانی دانفوس همراه بود. خیال پردازی هایی که در سومین دهۀ قرن بیستم به نتیجه رسید. در سال ۲۰۱۳ دو کارخانه به طور همزمان در چین تاسیس شدند؛ که تعداد آنها افزایش نیز یافته است. همان طور که می دانید و در مقالات دیگر ما توضیح داده ایم، کمپرسور قلب یک سیستم تبرید تراکمی است که با ایجاد اختلاف فشار در سیستم، ماده مبرد را در سیستم به گردش در می آورد. جنگی که باعث شد تا ایالات متحدۀ امریکا تحریم هایی را علیه دولت دانمارک اعمال کند و ورود محصولات صنعتی را به کشورهای همسایۀ آلمان محدود سازد. در ادامه مقاله نمایندگی دانفوس، به برخی از محصولات آن اشاره میکنیم. کمپرسور دانفوس، یکی از محصولاتی است که این شرکت در زمینه تجهیزات سرمایشی و تهویه مطبوع تولید میکند. یکی از معروفترین محصولات این شرکت، کمپرسورهای آن است. به همین جهت شرکتهای مختلفی اقدام به واردات این محصولات کرده و آنها در دسترس مصرفکنندگان قرار میدهند. Post has ᠎been c re at ed ​with the help  of G᠎SA C​ontent G᠎ener᠎ator DEMO᠎!

کمپرسوردانفوس به عنوان کمپرسور سردخانه، کمپرسور صنعتی، کمپرسور چیلر و در کاربرد های دیگر مورد مصرف قرار می گیرد. کمپرسور های دانفوس به علت تنوع کارایی و داشتن ظرفیت های برودتی نزدیک به هم بسیار پر مصرف هستند. مدس کلاوسن که چندین سال در صنعت برودتی فعال بود، به هدف طراحی و ارائه راهکارهای جدید برای تجهیزات برودتی، اقدام به تولید محصولات خودش کرد. هر کدام از سریهای کمپرسور منیروپ و اسکرال دانفوس در چندین مدل طراحی شده است و براساس کاربرد (زیر صفر، بالای صفر و …)، توان (اسب بخار) و بازه دمایی دستهبندی میشوند. بنابراین، قیمت انواع کمپرسور دانفوس در یک بازه قیمتی مشخص شده است که با کلیک بر روی نوع کمپرسور در ابتدای صفحه میتوانید بازه قیمتی هر مدل را مشاهده نمایید. کمپرسوهای هیدروکربنی Danfoss برای کاربردهایی با بازه دمایی پایین حتی تا ۴۵- درجه سانتیگراد مناسب هستند. کمپرسور سری NTZ نیز در رنج دمایی ۴۰- تا ۱۰- عمل می کند که این موضوع این کمپرسور را برای شرایط زیرصفری و دیپ فریر مناسب می سازد. Con᠎tent h​as be en c​reated ​wi᠎th G᠎SA Content Generator Dem over si​on.

خواندن
درخشش خوزستانی ها در رقابت های پرورش اندام جام ملت های آسیا

کمپرسور دانفوس

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد کمپرسور دانفوس سه فاز لطفا از سایت ما دیدن کنید.

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (7)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *