مهاجم آرژانتینی کرونا و شکست در مقدماتی جام جهانی

[ad_1]

لائوتارو مارتینز، مهاجم اینتر پس از تست کواید-19، بازی تیم ملی مقابل آرژانتین را از دست داد.

به گزارش ایسنا به گزارش تلگراف، مارتینز در لیست لیونل اسکالونی برای بازی های مقدماتی جام جهانی مقابل ونزوئلا و اکوادور قرار داشت. اما این بازیکن 24 ساله روز یکشنبه پس از مثبت شدن تست کرونا قبل از سفر به آمریکای جنوبی، مسابقات مقدماتی جام جهانی را از دست داد.

مارتینز اکنون باید در ایتالیا قرنطینه شود و امیدوار است برای سفر دشوار اینتر به تورین و بازی مقابل یوونتوس در دسترس باشد.

مهاجم نراتزوری در این فصل در 27 بازی سری آ 14 بار گلزنی کرده است و با میانگین گلزنی در هر 123 دقیقه، بهترین گلزن باشگاه است.

اما مارتینز در 11 بازی اخیر خود در لیگ فقط 3 گل به ثمر رسانده است، همه آنها در برابر سالرنیتانا در 3 مارس که هت تریک کرد.

مارتینز امیدوار است در سفر اینتر به تورین در شرایط خوبی قرار گیرد زیرا سیمونه اینزاگی که یک بازی کمتر از میلان صدرنشین انجام داده است، به دنبال کاهش اختلاف شش امتیازی خود نسبت به میلان، صدرنشین سری آ است.

تیم ملی فوتبال آرژانتین در دو بازی آخر مقدماتی جام جهانی به ترتیب به مصاف ونزوئلا و اکوادور می رود. اسکالونی ترکیب هر دو بازی از جمله مسی را اعلام کرد. مسی دو بازی قبلی آلبی سلسته مقابل شیلی و کلمبیا را به دلیل ویروس کرونا از دست داد.

اگرچه صعود آرژانتین به جام جهانی 2022 قطر قطعی شده است، اما اسکالونی همچنان ترجیح می دهد مسی را در فهرست خود قرار دهد. البته آرژانتین یک نیمه بازی هم مقابل تیم فوتبال برزیل خواهد داشت که هنوز زمان آن مشخص نیست.

خواندن
ورق سیاه میانبرها راه آسان

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (7)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *