معرفی انواع کمپرسور پیستونی (3)

معرفی انواع کمپرسور پیستونی
کمپرسور سیلندر پیستونی

به دلیل عدم وجود تبادلات رسمی و مستقیم با شرکت بیتزر آلمان، شرکتهای مختلفی اقدام به واردات محصولات بیتزر از نمایندگی بیتزر در کشورهای دیگر از جمله امارات میکنند. شرکت مهندسی طرح و ساخت دامون به عنوان نمایندگی فروش کمپرسور بیتزر اصالت کمپرسور بیتزر ارائه شده را تضمین کرده و برگشت ۷ روزه کالا در صورت درخواست خریدار محترم را انجام میدهد. شرکت دامون برای تمامی کمپرسورهای بیتزر سرتیفیکیت اصالات کالا ارائه می دهد. با توجه به تنوع ظرفیت کمپرسور پیستونی، آنها بیشتر در یخچال و سیستم های تهویه و سردخانه های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند. در اینگونه مواقع اگر اپراتور دستگاه سریعاً متوجه سوختگی شده و اقدام به توقف سیستم نماید امکان آلودگی کل مدار خیلی کم بوده و پس از تعویض سیم پیچ کمپرسور میتوان با تعویض فیلتر درایر و روغن کمپرسور دستگاه را مجدداً راهاندازی کرده و مورد بهره برداری قرار داد. هنگامی که پیستون به سمت بالا حرکت میکند، دیسک بزرگ مجدداً خم میشود تا در مقابل شیر قرار بگیرد.

کمپرسور سیلندر پیستونی

مبرد گازی شکل از طریق شیر مکش Suction valve وارد سیلندر شده، توسط پیستون متراکم و فشار و دمای آن افزایش می یابد و سپس توسط شیر تخلیه Discharge valve از کمپرسور خارج و به سمت کندانسور حرکت می کند. سیستم روغن کاری در کمپرسورها به دو طریق انجام می شود. از مهم ترین گروه هایی که از این نوع کمپرسور استفاده می کنند می توان به گروه هرمتیک، نیمه هرمتیک و سیستم های باز اشاره نمود که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند تا بتوانند شما را به اهدافتان برسانند. این نوع کمپرسور در ظرفیت و تناژ های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا این دستگاه با 16 سیلندر ساخته میشود که به صورتهای جناقی، جفت جناقی، شعاعی و ستارهای با توجه به مورد مصرف قرار میگیرند. کمپانی ساور تولید کننده انواع کمپرسور سیلندر پیستونی هوا و گاز برای تمامی کارخانجات و صنایع میباشد. کمپرسور پیستونی متداول ترین نوع از کمپرسور های باد است که در صنایع نسبتا کوچک مورد استفاده قرار می گیرد.

خواندن
نماینده پارلمان اروپا: زلینسکی در انتخابات فرانسه دخالت می کند

دبی هوا در این نوع كمپرسورها از مقادیر كم تا ٢٠٠٠ متر مکعب بر ساعت می رسد و با آن می توان به فشارهای بسیار زیاد (تا ٦٠٠٠ بار) دست یافت. به دلیل تعداد زیاد قطعات متحرک سطح صدا و لرزش در کمپرسور سیلندر پیستونی عموما بالاست. میباشد، اما دلیل اینکه با وجود ضریب عملکرد پایین تمایل برای استفاده از این نوع کمپرسورها همچنان زیاد است تنوع در ظرفیت، طول عمر بالا، قابلیت تعمیر و ساختار ساده آنها میباشد. کمپرسور پیستونی در مقایسه با انواع دیگر، دوام بیشتر و طول عمر بالاتری دارد که موجب میشود، خرید آن برای استفاده در خطور انتقال گاز، نیروگاههای پتروشیمی و پالایشگاهها به صرفهتر باشد. همچنین دربارهی تعمیر و نگهداری کمپرسورها و خرید آنها شما را راهنمایی خواهیم کرد. بنابراین بهتر است که پیش از خرید کمپرسورهای پیستونی از طریق شماره های درج شده در سایت با میکاس کمپرسور تماس گرفته تا کارشناسان فروش ما شما را با انواع کمپرسورها آشنا کرده و به شما کمک کنند تا کمپرسوری متناسب با کار خود را خریداری کنید. اتصال موتور به میل لنگ از طریق تسمه و یا بصورت کوپل مستقیم می باشد. کمپرسورهای رفت و برگشتی نوعی از کمپرسورهای جابه جایی مثبت محسوب می شوند که در آن ها هوا در سیلندر از طریق حرکت رفت و برگشتی پیستون فشرده می شود.

با ما همراه باشید.

سوپاپ ها اساسا یك شیر یك طرفه بوده كه در شرایط عادی (یعنی زمانی که فشار دو سمت آن یكسان باشد) بسته است. مکندگی کمپرسور، گاز را از سمت راست فشار ضعیف به سمت فشار قوی منتقل می کند، و حجم گازی که باید متراکم شود بستگی به میزان جابه جایی پیستون کمپرسور دارد. بنابراین باید در کنار میزان انرژی این دستگاه، هزینههای نگهداری آن را نیز در نظر گرفت. با رسیدن پیستون به بالاترین نقطه خود که نقطه مرگ خوانده میشود، سوپاپ دهش باز شده و گاز متراکم که اینک دارای دمای بیشتری نیز شده است از فضای سیلندر خارج میشود. این کمپرسور دارای یک یا چند سیلندر و پیستون به همراه شیرهای مخصوص جهت ورود و خروج مبرد، میل لنگ، شاتون و قطعات کوچک دیگر می باشد. با ما همراه باشید. کمپرسورها با توجه به کارکرد خود شامل دو نوع دینامیکی و جابهجایی مثبت میشوند. این نوع از کمپرسور به طور چشمگیری در صنایع تولید یخچال مورد استفاده قرار می گیرد و به عنوان جزئی جدا نشدنی از این صنعت شناخته می شود. This c​ontent w as created  by GSA Con te nt Gen᠎er᠎ator DEMO​!

خواندن
گیگا سئو سئو سایت و آموزش سئو

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب لینوکس مینت در کنار ویندوز

در مراحل بعدی که تنظیمات شبکه و انواع دسترسی ها به سیستم و برنامه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *