مطالعه کاتالوگ فن زیلابگ (4) Copy Copy کارت پرداخت

کاتالوگ فن زیلابگ
فن آکسیال زیلابگ, فن زیلابگ

استفاده از هواکش گلخانه و مرغداری با هدف تهویه و تبادل هوای خارج با هوای داخل محیط، کاهش دما در فصول گرم، تامین دی اکسید کربن برای رشد گیاهان، متعادل کردن رطوبت در داخل محیط گلخانه و در نهایت افزایش رشد گیاهان است. برای تهویه و کاهش دما در فصول مختلف سال در مرغداریها و کنترل دمای گلخانه از پد سلولزی و فن زیلابگ گلخانه و مرغداری استفاده میشود. یکی از قابلیتهای این فن جلوگیری از کاهش فشار استاتیکی هوای عبوری در کانال است. شرکت در ابتدا حق تولید توربینهای آبی را به خود اختصاص داد و اختراع این نوع از توربین را به نام خود ثبت کرد، اما بعد از جنگ جهانی دوم، کارخانه به روسیه منتقل شد. نکته اول وجود محصولات چینی در بازار است که تحت لیسانس آلمان به فروش میرسد و متأسفانه بسیاری از فروشندگان با بستهبندی مجدد تولیدات کارخانه چین، آن را بهعنوان برند آلمانی در بازار میفروشند.

فن آکسیال زیلابگ

ساختار فن شامل چند پره و میلههایی است که به منظور محافظت از فن تعبیه شده اند. همچنین نوع فن به کار رفته در موتور فن آکسیال زیلابگ از نوع فن با رتور بیرونی بود و از ویژگیهای مانند راندمان بالا، نصب و راه اندازی راحت و ساختار فشرده برخوردار است. ازآنجاکه زیلابگ یکی از پرفروشترین محصولات تهویه در ایران است، فروشگاههای زیادی در حال ارائه این محصول در ایران هستند. شرکت تهویه توس بهعنوان نماینده اصلی شرکت زیلابگ در ایران، علاوه بر آنکه صداقت را در کار خود قرار داده و محصولات را با برند اصلی به فروش میرساند، بهعنوان رهبر اصلی بازار تهویه مشتریان خود را رها نکرده است؛ در صورت هرگونه خرابی، تجهیزات لازم را با وجود تحریم در اختیار مشتریان خود قرار میدهد. شرکت زیلابگ در راستای بر طرف نمودن نیاز های مختلف در حوزه فن و هواکش محصولات متنوعی را به بازار عرضه نموده که در زیر به سری های اصلی این محصولات معرفی شده است. فن آکسیال مخصوص کندانسور زیلابگ ZILABEG سری FTP از نوع موتور فنهایی با روتور بیرونی هستند، این موتورها دارای خصوصیاتی از قبیل: ساختار کوچک، نصب آسان، کاهش مصرف انرژی و راندمان بالا هستند. A rtic᠎le has ​been g​ener᠎ated by G SA Con tent  G᠎enerator​ Demoversion!

خواندن
مدول بخاری چیست؟

فن دیواری آکسیال زیلابگ در سری FTP با کلاس حفاظتی IP54 و با کلاس عایق بندی حرارتی B و F تولید می شود. پروانه : این قسمت کلیدی ترین جزء هواکش می باشد و وظیفه ی به جریان انداختن هوا را به عهده دارد. هواکش سردخانهای از نوع اکسیال است به این معنی که محور چرخشی فن با جریان هوا عبوری از فن موازی است. که هر کدام از آنها کاربرد خاصی در صنعت های مختلف دارند. به دلیل اینکه همه فن های آکسیال(فن زیلابگ) میتوانند کاهش فشار خارجی زیر 100 تا 150 پاسکال را تامین کنند، بنابراین هیچ کدام از این فنها را نمیتوان بر روی کانال هوا نصب نمود. امکان نصب موتور ضد انفجار (ضد جرقه) بر روی برخی از مدل های هواکش آکسیال دیواری وجود دارد. فن سردخانهای زیر مجموعهای از فنهای آکسیال محسوب میشوند. این نوع هواکش مدل زیلابگ آلمان میباشد.پوسته موتور،روتور،پره،قاب و توری این فن تماما فلزی میباشد و سیم پیچ داخل موتور از جنس مس میباشد که تماما بعلت کیفیت بالای تولیدی دارای یکسال گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش میباشد. فن صنعتی باید بتواند هوای آلوده را از محیط خارج کند و هم هوای سالم و تمیز را به داخل هدایت نماید.

اکثر هواکش ها توسط الکتروموتور راه اندازی می شوند اما می توان از نیروی محرکه پنوماتیکی و هیدرولیکی نیز بسته به شرایط ، استفاده کرد. هواکش سانتریفیوژ بکوارد گزینه ای ایده آل برای کار در شرایط با فشار بالا است. فن سردخانهای دارای یک پروانه فلزی مقاوم در برابر خوردگی و یک الکتروموتور با سیمپیچ مسی است. این کمپانی از همان روز نخست توانست نگاهها را به سمت خود متوجه کند و با نوآوری در محصولات، برند شماره یک تولید دستگاههای تهویه در جهان شود. هواکش صنعتی دستگاهی است که معمولاً برای فراهم کردن و نگه داشتن یک جو ثابت، به ویژه در مکانها و ساختمانهای صنعتی استفاده میشود. بدنه بر حسب نیاز و سفارش مشتری میتواند از انواع گالوانیزه،روغنی و یا استیل همچنین پروانه نیز از انواع گالوانیزه،استیل ویا پلی امید الیافدار انتخاب شود،که دارای بالانس کامل از نوع استاتیک و دینامیکی میباشد.شافت،یاتاقان و تسمه نیز از بهترین نمونه ها استفاده میگردد تا میزان استهلاک به حداقل ممکن برسد. نصب این فن ها از هر نظر در سیستم هایی که نیاز به اتصال کانال وجود دارد و یا سیستم هایی که در آن کانال مورد نیاز نیست ، کاربرد دارد.

خواندن
جدیدترین خبرهای «قیمت ترازو دیجیتال

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (7)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *