مشارکت رانندگان بار در اجرای طرح گشت راهداری

[ad_1]

مشارکت رانندگان بار در اجرای طرح گشت راهداری
عکس تزئینی است

ایسنا/ سمنان در اقدامی رانندگان بار سمنان با هدف ارتقای ضریب ایمنی و کاهش تصادفات و قربانیان تصادفات جاده ای، حضور خود را جهت استقرار گشت های کنترلی در محورهای مواصلاتی در تعطیلات پایانی طرح نوروزی اعلام و مشارکت خود را اجرایی کردند. .

احسان منصور کیایی در مراسمی با حضور فرماندهی پلیس راه استان و جمعی از رانندگان حمل و نقل کالا در استان گفت: پس از گذشت بیش از دو سال سخت و ترسناک سیطره کرونا بر جهان و ایران امسال شاهد استان هستیم. از سمنان میزبان و مسیر تعداد زیادی از مسافران نوروزی بوده و آمارها نشان می دهد که سفرهای نوروزی رشد زیادی داشته است و برای کاهش تصادفات در روزهای پایانی تعطیلات نوروزی باید حضور و گشت های منظم پلیس راهور و راهنمایی و رانندگی را انجام داد. برای کاهش تصادفات در پایان تعطیلات افزایش یابد. در این محور مشغول باشیم، لذا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان با اعلام آمادگی رانندگان بخش خصوصی حمل و نقل بار برای مشارکت در اجرای طرح گشت راهداری اقدام خواهد کرد. همچنین خوش آمدید بیایید و همکاری کنید
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان همچنین تصریح کرد: ابتکار رانندگان حمل و نقل بار شهرستان سمنان برای ارتقای ایمنی و کاهش تصادفات و تلفات تصادفات جاده ای و همراهی گشت های مشترک تاثیر بسزایی در نظارت، کنترل دارد. و اجرای قوانین حمل و نقل خواهید داشت.
وی یادآور شد: قابل تقدیر است که رانندگان بخش خصوصی به صورت خودجوش و مردمی از هیچ کمکی برای سلامت هموطنان خود کوتاهی نمی کنند و این نشان می دهد که فرهنگ ایثار و مهربانی همواره در جمهوری اسلامی ایران جاری است.
منصور کیایی افزود: این طرح در قالب گشت های مشترک راهداران، پلیس و باربری بخش دولتی در محورهای مواصلاتی پرمخاطره و پرتردد با هدف تشدید کنترل ترافیک میدانی و ارتقای ایمنی و کاهش انجام می شود. تصادفات و تلفات».
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان اضافه کرد: در جلسه مشترکی که با فرماندهی پلیس راه استان داشتیم، مقرر شد با هرگونه تخلف رانندگان برخورد قاطع شود و قطعا مماشات با آن وجود نخواهد داشت. .
وی گفت: همکاری و همراهی با متولیان امر می تواند اثرات ارزنده ای در کاهش تصادفات و سوانح جاده ای داشته باشد و امیدواریم آغاز این طرح مردمی بتواند پیشگیری، شناسایی و اعمال تخلفات رانندگی و همچنین راه های بهبود ترافیک باشد. ایمنی و کاهش تصادفات و مرگ و میر جاده ای از فرهنگ خوبی برخوردار است.
منصور کیایی در پایان بر رعایت کامل نکات ایمنی توسط رانندگان تاکید کرد و خواستار همکاری و تعامل حداکثری کاربران جاده ای با تیم های کنترل و بازرسی حمل و نقل جاده ای و جاده ای و پلیس راه برای اجرای این طرح شد.

خواندن
بهترین روش تولید لیبل پشت چسبدار (11)

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (7)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *