محیط سه بعدی بازی خوبی دارد

دانلود بازی , دانلود بازی, دانلود بازی کامپیوتر, دانلود بازی ها, دانلود بازی کم حجم برای کامپیوتر, دانلود بازی برای کامپیوتر, دانلود بازی کامپیوتری

بازی داستان جذاب و گیرایی دارد و به سرعت توانست جای خود را بین طرفداران بازی های جنگی و مخفیکاری پیدا کند.

دانلود بازی ها

در ابتدا هیچ وسیلهای به همراه ندارید و باید به سرعت با پیدا کردن سلاح و لباس، سعی کنید تا از دشمنان جلو بیفتید.

دانلود بازی کامپیوتر

در بازی شما در نقش یک انقلابی آمریکایی قرار دارید که قرار است با رئیس خودتان ملاقات کنید، که چند روز قبل از ملاقات شما دشمنان که نیروهای کره شمالی هستند به گروه مقاومت حمله میکنند و افراد گروه را به جز رئیس بنجامین از بین میبرند.

دانلود بازی کم حجم برای کامپیوتر

گیم لافت در جدیدترین ساخته خود و برای کاهش حجم بازی از یک روش عرف در صنعت بازیهای موبایل استفاده کرده است؛ هر چند آسفالت 9 حجمی نزدیک به 1500 گیگابایت دارد ولی با پیشروی در مسابقات، بازی خودکار محتویات بیشتری را بارگذاری میکند.

داستان بازی از طریق میان پرده هایی با کلام به نمایش در میاد که در نوع خود برای یک بازی آفلاین ویژگی منحصر به فردی محسوب می شود.

دانلود بازی کامپیوتری

زمانی که برای اولین بار اپ را باز میکنید، به شما یک پیغام Tutorial یا آموزش بازی نمایش داده میشود.

تنوع سلاحها در بازی Metal Gear Solid V The Phantom Pain بسیار بالا است و بازی به صورت محیط باز است.

دانلود بازی برای کامپیوتر

بازی جنگی کامپیوتر Metal Gear Solid V The Phantom Pain جدیدترین ساخته کوجیما است که داستان آن در سال ۱۹۸۴ میگذرد و سومین نسخهای سهگانهای به همین نام است.

Metal Gear Solid V The Phantom Pain در زمان معرفی خود توانست نظرها را بیش از پیش به خود جلب کند.

شما در بازی Don’t Touch The Zombies در نقش شکارچی زامبی ها قرار دارید و باید شهر را از وجود زامبی ها پاکسازی کتید.

در این نسخه بخش Zombies تیز وجود دارد شما می وتانید در این بخش به صورت آنلاین با پشتیبانی از ۴ نفر و یا ۲ نفر به صورت Co-op به انجام بازی بپردازید.

در این بازی شما با دهها مرحله مختلف سر و کار دارید که باید با وسیله نقلیه اختصاصی خود آنها را پشت سر بگذارید.

داستان بازی در زمان جنگ سرد و سال ۱۹۶۰ در جریان است و شما در نقش یکی از افراد گروه CIA وظیفه انجام Black Operation در پشت خط دشمن را دارید.

بازی جنگی کامپیوتر Sickbrick 2.0 Directors Cut یکی دیگر از معروف نرین بازی های جنگی کامپیوتر است که در واقع نسخه توسعه دادهشده بازی Sickbrick است که در سال ۲۰۱۷ توسط کمپانی بازیسازی Unreal در بازار عرضه شد.

فضای بازی Sickbrick 2.0 Directors Cut در یک سیاره میگ میگذرد و شما باید رباتهایی که برنامه نابودی بشر از قبل برنامهریزیشدهاند را از بین ببرید.

خواندن
گیگا سئو سئو سایت و آموزش سئو

هیچ پرداخت درون برنامه ای یا آگهی تبلیغاتی داخل بازی وجود ندارد. در بازی Breach and Clear Deadline Rebirth شما در نقش رهبر تیم چهار نفره نیروهای ویژه قرار دارید و باید با انسانهایی که بر اثر یک سری از آزمایشات به وجود آمدهاند و سایر انسانها را میکشند مبارزه کنید.

داستان بازی UAYEB در چهار اپیزود روایت میشودو شما در نقش یک Uayeb باید برای بقا و زنده ماندن تلاش کنید.

شما این قابلیت را دارید که به صورت Co-Op چهار نفره یا تک نفره بازی کنید. بازی قابلیت انجام به صورت تک نفره و چندنفره را دارد.

با داشتن سه حالت گیمپلی بتل رویال (Battle Royal)، زامبی (Zombies) و چند نفره (Multiplayer) کال اف دیوتی موبایل یکی از کاملترین بازیهای شوتر است و اگر به این مسئله گرافیک همیشه بالای آثار تنسنت را اضافه کنیم، حجم سه گیگابایتی بازی حتی با وجود اینکه کال آو دیوتی موبایل فعلا در مرحله بتا به سر میبرد، آنقدر عجیب نیست.

داشتن ذهن قوی و نقشه استراتژیک مناسب رمز پیروزی در بازی است. بازی توسط استودیو ICA Games توسعه دادهشده است.

بازی جنگی کامپیوتر Call of Duty Black Ops یکی دیگر از محبوبت نرین بازی های تفنگی سبک اول شخص است که در سال ۲۰۱۰ توسط استودیو Treyarch ساختهشده و توسط کمپانی Activision در همان سال به بازار عرضه شده است.

بازی Homefront The Revolution در تاریخ ۲۰ نوامبر ۲۰۱۶ منتشر شده است و از همان ابتدای انتشار توجه طرفداران بازی تفنگی رایانهای آمریکایی به خود جلب کرد.

بازی جنگی کامپیوتر Homefront The Revolution یکی دیگر از بازی های معروف سبک جنگی برای pc است. فضای بازی Tom Clancys Ghost Recon Wildlands به صورت جهان باز طراحیشده و می وتان بازی Tom Clancys Ghost Recon Wildlands را اولین بازی نظامی جنگی در سبک اول شخص دانست.

اولین بار در بازی Mass Effect Andromeda از سبک جهان باز برای طراحی مراحل استفاده شده است. گیم پلی بازی و طراحی مرحلههای مختلف از کیفیت بالایی برخوردار هستند و کاربر را به خوبی درگیر بازی میکنند. Th᠎is conte᠎nt h as be en wri tten by G​SA C on tent Gener at or DEMO​.

اثرات جبرانناپذیر جنگ در بازی به خوبی به تصویر کشیده شده است و از نظر گیم پلی، گرافیک، تنوع اسلحه ها، سرعت بالا، جلوههای بصری، طراحی باورپذیر شخصیتها و صداگذاری در سطح بالایی قرار دارد.

این بازی یک تجربه متفاوت از بازیهای کامپیوتری به شما میدهد، این عنوان فقط یک بازی نیست یک اثر هنری است که به هر طرفش که نگاه میکنید آثار هنرمندان متفاوتی را میبینید از نقاشی زیبای کاراکترها گرفته تا انیمیشنهای دیدنی و موسیقی متن و صدا گذاریها همگی فقط برای این بازی طراحی شدهاند.

بازیهای معمایی خیلی پیشرفتهتر و پیچیدهتر از قبل شدهاند. گیم پلی قوی و گرافیک و طراحی بصری فوقالعاده از نقاط قوت بازی به حساب میآید.

خواندن
راه اندازی پایگاه مشاوره پزشکی آقایان در ایستگاه های منتخب مترو تهران

در بازی Escape Simulator گشت و گذار در 15 اتاق پر از پازل طراحی شده و توسط اپراتورهای اتاق فرار واقعی پشتیبیانی می شودو اگر چیزی روی دیوار چسبانده نشده است ، می توانید آن را بردارید.

رزیدنت ایول 2 به معنای واقعی کلمه ثابت کرده که بازسازی و بروزرسانی بازی های کلاسیک خیلی هم خوب جواب می دهد.

بازی Dragon Ball Legends یک بازی اکشن است که استودیو بازیسازی باندوی نامکو (Bandai Namco) آن را برای سیستمعاملهای اندروید و iOS عرضه کرده است.

ظاهر و حس بازی هم در طول این شش سال تغییر زیادی کرده است. در حین بازی Homefront The Revolution انسانهای بیگناه زیادی از بین می روند.

اکثر بازیهای روز دنیا فضای زیادی از سختافزار شما میگیرند و با توجه به وضعیت اینترنت کشورمان، شاید دانلود کردن یکی از آنها، به تنهایی میزان حجم مصرفی اینترنت ماهیانهی شما را به اتمام برساند.

شما با این بازی میتوانید یک بازی ساده و هیجانی را امتحان کنید . در مقابل، برخی از منتقدین نسبت به گیم پلی ساده بازی نسبت به بازی قبلی این سری ابراز ناراحتی کردند.

2: فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

بازی مذکور همچنین شامل امتیازهای بوناس یا پاداش مختلف هم میشود که به صورت گردونه شانس در اختیار گیمرها قرار میگیرند.

نسخه 2 و نسخه 3 این بازی هم منتشر شده است که میتوانید از سایت تعمیر پی سی هر 3 نسخه آن را در ریپک های مختلف دانلود کنید.

در ابتدا به معرفی بهترین بازیهای جنگی پی سی خواهیم پرداخت. اگر از دوستداران مجموعه فیلمهای سریع و خشن و عاشق ماشین هستید و از بازیهای رانندگی لذت میبرید، قطعا Fast & Furious: Legacy به یکی از محبوبترین بازیهای شما تبدیل میشود.  Po st has be en cre ated by G᠎SA Cont en᠎t ᠎Generator DEMO​!

بازیهای LEGO از جمله بهترین بازیهای گوشی برای دانلود بازی برای کامپیوتر کودکان است. Critical Ops یکی از بهترین بازی های اکشن آفلاین است که می توانید در Google Play Store پیدا کنید.

بازی UAYEB به صورت اول شخص روایت میشود و محیط بازی نیز به صورت جهان آزاد است و فضایی به وسعت ۱۶ کیلومترمربع در اختیار شما قرار دارد که شما باید صنایع مصنوعی قوم مایا را پیدا کنید.

شما به عنوان دانشمند و محقق باید در این سیاره بگردید و روی موجودات و منابع فضایی این سیاره تحقیق کنید و آنها را بررسی کنید .

برای از بین بردن رباتها سلاحهای مختلفی ازجمله اره برقی، تفنگ ساچمهای، تفنگ رعد و برق، نارنجک پرتاب، و تفنگ شوکی در اختیاردارید.

نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اتومبیلرانی از استودیوی بازی سازی Hondune Games است. بازی جنگی کامپیوتر Breach and Clear Deadline Rebirth یکی دیگر از بازی های پرطرفدار سبک جنگی برای pc است.

خواندن
امسال بزرگداشت یوم الله ۹دی به صورت ویژه در استان تهران برگزار می‌شود

بازی جنگی کامپیوتر Beat Me یکی دیگر از بازی های پرطرفدار سبک جنگی است که توسط کمپانی Red Limb Studio تولید و در بازار عرضه شده است.

شما تنها بازمانده در بازی Beat Me هستید و باید با تقویت توانایی های خودتان دشمنان را از بین ببرید.

اگر شما هم تمایل دارید با چنین سایتی آشنا شوید، در ادامه با ما همراه شوید. داستان در ارتباط با موجوداتی است که با تکنولوژی در هم آمیختهشدهاند و تبدیل به سلاحی مرگبار برای بشر شدهاند.

شما باید نیروهایتان را به طور مناسب مجهز کنید و با شناسایی تمام نقاطی که دشمنانتان در آنها مخفیشدهاند آن را ها از بین ببرید.

بیایید لیست گسترده ای از بهترین بازی های رایانه ای را برای دانلود در ویندوز ۱۰ به طور رایگان بررسی کنیم.

بازی جنگی کامپیوتر Mass Effect Andromeda جدیدترین بازی از سری بازی های تولیدی کمپانی BioWare است که در سال ۲۰۱۶ به طور رسمی روانه بازار شد.

بازی جنگی کامپیوتر Deus Ex Mankind Divided توسط استودیو بازیسازی Eidos Montreal در سال ۲۰۱۶ تولید و عرضه شد. بازی جنگی کامپیوتر Killing Floor 2 توسط استودیو بازیسازی Tripwire Interactive ساخته و برای پلت فرم pc منتشر شده است.

در بازی Killing Floor 2 شما در نقش یکی از سربازان ارتش قرار دارید که برای مأموریت به قاره اروپا میروید شما باید تمام بیماری های عجیب و موجودات عجیب را که در نتیجهی آزمایشش های ناموفق انسانی به وجود آمدهاند از بین ببرید.

مراحل بازی اتفاقات مختلفی نظیر به اسارت درآوردن سربازان دشمن، استخراج طلا، شکستن محاصره، جلوگیری از هجوم دشمنان و به دست آوردن طلا برای خرید تجهیزات را شامل میشوند.

شما به عنوان نقش اول بازی Stronghold Crusader Extreme باید شهر خودتان را از حمله دشمنان در امان نگهدارید. بازی جنگی کامپیوتر Stronghold Crusader Extreme دارای ۲۱ مرحله است.

این بازی توسط شرکت بلیزارد ساخته شده که در کارنامه خود آثاری مثل «دیابلو» و «وارکرفت» را دارد. در این بازی شما باید تمام تلاش خود را برای نابودی شیاطین کنید و به هدف خود برسید.

شما در بازی Sniper Kills در نقش پشتیبان تیم حمله قرار دارید و باید با استفاده از اسلحهی دوربین دار تیم حمله را پوشش دهید.، شما نقش تعیینکنندهای در جریان بازی دارید و عملکرد ضعیف شما باعث نابودی کل تیم میشود.

داستان بازی GRIME نیز درباره جسمی ناشناخته است که بعد از نابودی درونی، شخصیتی که شما باشید، خلق میکند. شما در نقش شخصیتی به نام گومز هستید و همانطور که گفتم وی در جهانی دو بعدی زندگی می کند و در حوادث و اتفاقاتی که برایش پیش می آید، با مفهوم سه بعدی نیز آشنا می شود!

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (7)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *