«محمدی ادیب» به عنوان سرپرست نوسازی مدارس استان اردبیل معرفی شد

[ad_1]

ایسنا/ اردبیل مراسم معارفه و تجلیل از مسئول نوسازی مدارس استان اردبیل انجام و حسن محمدی ادیب ماموریت این اداره کل را بر عهده گرفت.

مسئول نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل در این مراسم که در خانه معلم اردبیل برگزار شد، گفت: جهادگران در این قلعه هستند.

حسن محمدی ادیب با قدردانی از 30 سال خدمت خالصانه مدیرکل اسبق نوسازی استان اردبیل، اعلام کرد: با قدرت و توان ادامه دهید.

وی بیان کرد: با گذشت سال ها از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان در برخی مناطق استان با کمبود فضای آموزشی و شاخص های توسعه پایین برای ساخت مدارس مواجه هستیم که قطعاً تلاش خواهیم کرد تا اهداف عالیه را در این زمینه در سطح استان دنبال کنیم. میان مدت.”

سرپرست نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل طراحی و اجرای مدارس سبز، مجتمع های آموزشی بزرگ و همچنین فعال سازی ظرفیت خیرین در ساخت مدارس را از رویکردهای جدید برشمرد و افزود: در تلاش هستیم از توان مردمی غیر دولتی استفاده کنیم. -سازمان های دولتی و بخش خصوصی در ساخت مدارس. .

محمدی ادیب طراحی و ساخت مدارس را به صورت هوشمند و مدرن برشمرد و خاطرنشان کرد: شفاف سازی مالی، حذف مدارس خوابگاهی تا سال آینده و ساماندهی و اجرای پروژه های نیمه تمام از دیگر اولویت های نوسازی مدارس در سال آینده است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود افزود: تا مهرماه سال آینده 30 مدرسه اعم از خیریه و ساختمان دولتی در اختیار آموزش و پرورش قرار می گیرد و با تعامل نمایندگان مجلس تلاش می کنیم اعتبارات بیشتری را به استان جذب کنیم. رتبه های کشوری.”

خواندن
وزرای خارجه ترکیه و آمریکا خواستار مسائل منطقه ای و اوکراین شدند

محمدی ادیب همکاری اصحاب رسانه در انجام جهاد تبیین در حوزه مدرسه سازی با عملکرد مناسب 40 ساله را یادآور شد و گفت: اقدامات خوبی که در این 4 دهه در حوزه مدرسه سازی انجام شده است باید باشد. شنیده شده توسط مردم، در جامعه ترویج می شود.

وی از رسانه ها خواست تا به اصلاح مدارس کمک کنند، نقاط قوت را برجسته کنند و برای رفع نقاط ضعف تلاش کنند.

محمدی ادیب در ادامه سخنان خود بیان کرد: رسانه های استکباری دنیا در تلاش هستند تا فعالیت های 40 ساله انقلاب اسلامی را ضعیف و ناچیز جلوه دهند و نقاط ضعف را به گونه ای بزرگ کنند که با این گرایش نامناسب مقابله کنیم. این بود که فعالیت‌ها در حوزه مدرسه‌سازی را در ابعاد مختلف برجسته کنیم و با حمایت رسانه‌ها و خلاقیت هنرمندان، فعالیت‌های موثری از این نظر انجام دهیم.

مدیرکل اسبق توانبخشی و تجهیز مدارس استان اردبیل نیز در این مراسم به فعالیت های خیریه در ساخت 30 درصد فضاهای آموزشی استان اشاره کرد و گفت: به آنجا برسیم.

دولت لطفی تصریح کرد: یک درصد از سرانه فضاهای آموزشی در این مدت بهسازی، تکمیل و در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته است و علاوه بر آن استانداردسازی تاسیسات گرمایشی مدارس نیز انجام شده است.

وی افزود: تنها 10 درصد کلاس های درس در استان با بخاری گازی گرم می شود و در شهریور ماه سال آینده بخاری های گازی برچیده می شود.

مدیرکل سابق اصلاح و تجهیز مدارس استان اردبیل ساخت 30 نمازخانه و 15 سالن ورزشی را یادآور شد و خاطرنشان کرد: 27 نمازخانه و 6 سالن ورزشی در استان در حال اجراست.

خواندن
چیزی برای دیدن اینجا وجود ندارد. فقط دسته ای از ما با یک سه اساسی آشنایی با انواع آجرهای رسی قوانین

در این مراسم از زحمات دولت لطفی مدیرکل سابق نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل تجلیل شد و حسن محمدی ادیب به عنوان سرپرست اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل معرفی شد.

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (7)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *