قیمت دستگاه برش فلزات (2)

قیمت دستگاه برش فلزات
برش لیزر

آلومینیوم فلزی به نسبت با استحکام به وزن مناسب است که دارای هدایت حرارتی و الکتریکی کم، چگالی کم و مقاومت طبیعی در برابر آب و هوا است. شرکت درخشان صنعت پاسارگاد با تحقیق و بررسی ویژگی برترین دستگاه برش لیزرهای دنیا ورق کاری همراه با عملیات حرارتی را برای شاسی های خود انتخاب کرده است تا از هرگونه دفرمگی جلوگیری کند. شرکت ما دستگاه ها را از جهت استحکام شاسی و برند قطعات ضمانت میکند. ضخامتهای متفاوت را فراهم میکند. بیشترین کیفیت و بالاترین سرعت را در اختیار شما قرار میدهند. استفاده از لینرهای با کیفیت می تواند تاثیر بسیار زیادی در بحث مکان یابی دقیق accurate positioning و تکرار پذیری داشته باشد. یکی از ویژگی های بسیار خوب استفاده از دستگاه CNC این است که می توان با کمک آن طرح های بسیار پیچیده و یا نقشه هایی طراحی نمود که در حالت دو بعدی هستند. به طور معمول هر دستگاه برش لیزری حاوی دو آیینه است .

برای نصب طلق و پلکسی از چسب دو طرفه، چسب 1.2.3، چسب کلروفوم و برای اتصال به دیوار از اسپیسر استفاده میشود. با پیدایش دستگاه های برش لیزر جهت برش دادن ورق های پلکسی و پی وی سی در حوزه تابلوسازی و برش طرح های ترسیم شده توسط نرم افزارهایی همچون کرل یا اتوکد و پیاده سازی طرح ها توسط دستگاه های برش لیزری بر روی این ورق ها ، کارها بسیار آسانتر شده است ، درواقع برش لیزری مواد مختلف را با سرعت و دقت بالایی برش می دهد و می توان از دستگاه های برش برای برش اکثر فلزات از جمله فولاد ، آهن ، آلومینیوم ، چوب ، پلاستیک ، شیشه ، سرامیک و سایر موارد استفاده نمود . لیزرهای صنعتی میتوانند با استفاده از تکنولوژی گاز فشرده اکسیژن و نیتروژن فلزاتی را از جمله آلومینیوم، آهن، مس، برنج، گالوانیزه و استیل را برش دهند. قبل از خرید دستگاه برش و حکاکی لیزری باید برای خود مشخص کنید که از این دستگاه برای چه هدف و کاربرد هایی قصد استفاده دارید. از طرف دیگر برای دستیابی به قیمت این سیستمها باید به خدمات پس از فروش این دستگاهها نیز توجه داشته باشید. قیمت دستگاه برش لیزری بسته به نوع دستگاه انتخابی، توان، ابعاد و اندازه آن متفاوت می باشد.

خواندن
کاهش شهریه دانشجویان دانشگاه آزاد

ی چیست؟ تفاوت بین دستگاههای برش پلاسما و لیزر چیست؟

با پیشرفت مداوم تکنولوژی در صورت عدم همراهی با آن امکان رسیدن به موفقیت بسیار کمرنگ خواهد شد. و همین انرژی زیاد باعث ذوب و یا تبخیر فلز شده و برش صورت می پذیرد. در حال حاضر صدرا لیزر پرچمدار واردات انواع دستگاههای برش لیزر با برند Bystronic سوئیس میباشد که بر اساس نظرسنجیهای صورت گرفته بالاترین سطح رضایتمندی مشتریان را نسبت به خدمات پس از فروش دستگاهها به خود اختصاص داده است. برش لیزر فلزات : برش لیزر فلز یا همان برش CNC ، دستگاه برشی است که توسط آن ، فلزات ، جامدات و غیره برش یا حکاکی می شود . از مهم ترین برتری های دستگاه لیزر فایبر نسبت به سایر فلزبر ها میتوان به قیمت مقرون به صرفه، عمر بالا و دقت بسیار آن ها اشاره کرد. ویژگی های دستگاه برش لیزر چیست ؟ کاربردهای برش لیزری چیست؟ تفاوت بین دستگاههای برش پلاسما و لیزر چیست؟ وقتی می خواهید با دستگاه برش لیزر فلزات، یک ورق را به قطعات مختلف برش دهید، بهتر است حداقل به اندازه ضخامت ورق، بین قطعات فاصله ایجاد کنید. اینکه دستگاه برش لیزر دارای چند محور باشد برای عملیات برش یک پارامتر خاص مهم محسوب می شود. اینکه دستگاه لیزر با مواد مطابقت داشته باشند، از موارد بسیار مهم است که باید به آن توجه شود. This data has  been created with the  help  of GSA C on᠎te​nt  Genera​to᠎r  DE MO !

سرعت عمل دستگاه لیزر خریداری شده باید در دقیق چقدر باشد ؟ خدمات لیزر و برش شما حد اکثر چه ضخامتی را باید پشتیبانی کند ؟ اگر قصد شروع فعالیت در صنعت لیزر را دارید، میتوانید روی محصول فوق حساب کنید. در این صورت در نقاط قطعی در پایان کار به این شکل به نظر می رسد که لایه ای نازک روی لایه ای دیگر قرار گرفته است. میتوان گفت که این فناوری نوین به گونه ای منحصر به فرد و کاربردی بدل شده که تمام نیاز صنعتگران راتأمین می کند. دمای برش به بیش ۱۱ هزار درجه سانتیگراد می رسد که هر ماده ای را علاوه بر ذوب، تصعید نیز می کند، این موضوع در فرآیند برش نکته ای مثبت در نظر گرفته می شود. شما می توانید طرح های مختلفی را بر روی مواد متعدد برش دهید یا حکاکی کنید. دستگاههای لیزر غیرفلزات صنعتی میتوانند عملیات حکاکی و برش را روی متریالهای متنوعی انجام دهند؛ اما هر کدام از این دستگاهها دارای تفاوتهایی از لحاظ اندازه، کیفیت، هزینه، قطعات یدکی، سرعت عملیات، توان لیزر، ویژگیهای مکانیکی و الکترونیکی هستند. با توجه به نیاز بازار صنعت به دستگاههای برش لیزری و خدمات پس از فروش این دستگاهها، مجموعه صدرا لیزر با تلاش روزافزون در این زمینه توانست رتبه اول فروش دستگاه در ایران را از آن خود کند.

خواندن
دفترچه راهنمای ترازوی دیجیتال پند مدل PX7500 (2)

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (7)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *