فرودگاه های تهران تعطیل می شود – ایسنا

[ad_1]

فرودگاه های تهران تعطیل می شود

پروازهای مسافری، باری، آموزشی و تفریحی فرودگاه‌های امام خمینی، مهرآباد، پیام و سایر فرودگاه‌های تهران فردا (دوشنبه 29 فروردین) همزمان با روز ارتش و رژه هوایی نیروهای مسلح از ساعت 7 صبح تا 11:30 تعطیل است. .

به گزارش ایسنا، مسعود نیکبخت، معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: این رژه هوایی که نشان دهنده اقتدار جمهوری اسلامی ایران است با هماهنگی نزدیک ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام شد. شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و ایران.» به همین دلیل و برای حفظ امنیت پروازهای شرکت کننده در رزمایش و سایر پروازها، بنا به پیشنهاد ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرودگاه های محدوده تهران (شامل مهرآباد، امام خمینی، پیام و …) ) از ساعت 7 صبح تا 11 صبح: 30 فردا (29 فروردین) اعلام می شود، اما این وقفه شامل پروازهای شرکت کننده در رزمایش نمی شود.
وی افزود: پیش از این با صدور اطلاعیه های بین المللی هوانوردی به کلیه شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی اعلام شده بود که پروازهای مسافری و باری در این ساعات انجام نخواهد شد و مسافران می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص پروازها از فرودگاه مهرآباد و فرودگاه مهرآباد با شماره 911 تماس بگیرند. برای پروازها.” فرودگاه امام خمینی (ره) با شماره 096330 تماس بگیرید.

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

خواندن
نمایشگاه بین المللی فرش ماشینی در کاشان برگزار می شود

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (7)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *