طرح نظارت ویژه ایام نوروز و رمضان در حال اجراست

[ad_1]

ایسنا/ خراسان جنوبی معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: طرح نظارت ویژه ایام نوروز و رمضان 1401 همزمان با سراسر کشور از 10 اسفندماه در این استان اجرایی شد و تا پایان سال جاری ادامه دارد. ماه مبارک رمضان.

علی تهوری امروز پنجشنبه 12 اسفندماه در جمع خبرنگاران افزود: این طرح با رویکرد و اولویت های جدید برای مدیریت بازار کالاهای واسطه ای و نهایی در حوزه تعدیل قیمت و تحقق و اصلاح قیمت ها اجرا می شود. سیستم توزیع در این دوره».

به گزارش ایسنا، وی گفت: این طرح نظارتی با اولویت اجرای طرح شفاف سازی قیمت ها و همچنین رفت و برگشت خرید شفاف با درج قیمت تولیدکننده بر روی کالاهای مشمول از 10 اسفند ماه تا پایان ماه مبارک رمضان اجرا می شود.

معاون بازرسی و سازمان حمایت از مصرف کنندگان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی تاکید کرد: برای اجرای این طرح با ترتیبات نظارتی متناسب با شرایط فعلی بازار و تلاش مضاعف برای حفاظت از فضای کسب و کار و تقویت معیشت مردم، تمامی امکانات و توانمندی ها مورد نیاز است. موجودی بسیج شده است

وی افزود: همچنین توجه ویژه ای به موضوع درج قیمت تولیدکننده کالاهای مشمول طرح شفافیت قیمت با رعایت ضوابط قیمت کالاهای تولید داخل داشتیم.

تهوری ابراز امیدواری کرد: با بازرسی و بازرسی از کلیه واحدهای توزیع و عرضه کنندگان کالاهای مشمول طرح شفافیت قیمت به منظور احراز معیارهای مصوب سود توزیع مصرف کننده نهایی، نتایج مفید و موثری حاصل شود.

خواندن
گزارش آنلاین خاورمیانه از سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

وی با اشاره به سیاست‌های اقتصادی دولت سیزدهم خاطرنشان کرد: این سیاست‌ها شامل حفظ ثبات بازار، شفاف‌سازی و منطقی‌سازی نظام توزیع و قیمت‌گذاری و به‌روزرسانی شیوه‌های نظارت بر بازار است.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: قانون تمرکز وظایف و اختیارات مربوط به بخش کشاورزی در وزارت جهاد کشاورزی و تصمیمات ستاد تنظیم بازار کشور به بازرسی و نظارت بر محصولات کشاورزی و محصولات پروتئینی و همچنین واحدهای نانوایی به وزارت مذکور محول شد.

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (7)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *