ضرورت ساماندهی فعالیت سلبریتی های تاثیرگذار در فضای مجازی / مهر 3419 اتحادیه های متخلف در ماه مبارک رمضان

[ad_1]

فرمانده معظم کل قوا در خصوص فعالیت های فضای مجازی گفت: فعالیت کاربران و سلبریتی هایی که در مسائل رفتاری تأثیرگذار هستند باید ساماندهی و قانونی شود و در چارچوب قوانین، مقررات و قوانین اسلامی عمل کند.

به گزارش ایسنا سردار اشتری در اردوی فرهنگی اجتماعی فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: در انجام ماموریت های برنامه ریزی، تجهیز، به روز رسانی، برنامه ریزی و پیش بینی باید از خسارات جانی و مالی خودداری شود.

وی افزود: حوزه فرهنگی اجتماعی حول محور دو موضوع عفاف و حجاب و حفظ حرمت ماه مبارک رمضان و برخورد با تظاهرکنندگان به روزه خواری فعالیت می کند.

فرمانده انتظامی کشور گفت: بر اساس قانون (۶۳۸ مجازات اسلامی) و شرع، روزه گرفتن در ملاء عام و تظاهر به آن از مصادیق فعل حرام بوده و جرم محسوب می شود. بنابراین پلیس با افرادی که مرتکب جرم شوند طبق قانون برخورد خواهد کرد.

سردار اشتری ادامه داد: همانطور که در اطلاعیه پلیس برای نظارت بر اماکن عمومی آمده است، رستوران ها، سفره خانه ها، چایخانه ها، آب میوه گیری ها و بستنی فروشی ها و به طور کلی اصناف مرتبط با غذا و آشپزخانه های عمومی از سحر مجاز به فعالیت هستند. نه تا افطار و در صورت رعایت پلمب و واحد مربوطه پلمپ و به مراجع قضایی معرفی می شود. مراکز پذیرایی و اقامتی میانی، پایانه‌های مسافربری، فرودگاه‌ها، ایستگاه‌های راه‌آهن و بیمارستان‌ها در صورت داشتن مجوز می‌توانند برای ارائه خدمات با رعایت موازین شرع و شئونات اسلامی فعالیت کنند.

مهر 3419 اتحادیه های متخلف در ماه رمضان

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: در بازرسی های پلیس برای نظارت بر اماکن عمومی در سراسر کشور به چند واحد صنفی متخلف ماه مبارک رمضان تذکر داده شد و تعدادی نیز پلمب شدند.

خواندن
فائزه هاشمی: فعالیت‌های ورزشی‌ام ماندگارتر شد تا سیاسی/جرمم "دختر رفسنجانی بودن" است

سردار اشتری به آمارهای موجود در این خصوص اشاره کرد و گفت: تعداد مراجعات به اصناف و مراکز مرمتی (رستوران ها و …) در سراسر کشور 169 هزار و 499 مورد، تبصره برای اصناف مرمت 76 هزار و 362 مورد، اخذ تعهد از مراکز متخلف ضوابط است. ماه مبارک رمضان ۲۰ هزار و ۵۹۱ مورد، صدور اخطاریه ۱۲ هزار و ۱۳۵ فقره، تشکیل پرونده متخلف به مراکز پذیرش و ارسال ۲۹۲ پرونده به مراجع قضایی، توقیف ۱۷۶ دستگاه خودرو و ۳ هزار و ۴۱۹ مورد پلمب خودرو در اصناف روزه‌داری متخلف از احکام ماه مبارک رمضان. گزارش شده اند.

ایجاد پایگاه اجتماعی-فرهنگی و لزوم ایفای نقش متولیان

وی در خصوص موضوع عفاف و حجاب گفت: 32 دستگاه متولی این امر هستند و نیروی انتظامی از آن دست دستگاه هایی است که به صورت مستمر در این زمینه فعال است و خواستار نهادهای بیشتری است که در این زمینه وظایفی دارند. پیشاپیش از پلیس کمک کنید و سهم خود را در انجام این وظیفه مقدس انجام دهید.

سردار اشتری با بیان اینکه در رابطه با موضوع عفاف و حجاب تنها مرجع انتظامی این موضوع نیست، گفت: و قوانین به شدت رعایت می شود.

وی در خصوص امر به معروف و نهی از منکر گفت: این امر باید با همکاری همه اقشار جامعه انجام شود چرا که این یک هنجار اجتماعی است و تقویت آن امنیت جامعه را افزایش می دهد و از این حیث پلیس جزو همه است. فرماندهان.” از خوبی ها و بدی ها حمایت می کند و هر پلیس و حوزه و پاسگاهی برای حمایت از خوب ها و بدها تبلیغ شده است.

خواندن
بدون اضافی اشتباهات با سوله Ubm

سردار اشتری افزود: پلیس در خدمت مردم است و با تمام توان تمام تلاش خود را انجام می دهد و در این راه علیرغم موانع به وظایف خود عمل می کند اما در این راه باید از همه توانمندی های موجود از جمله ولایت، ائمه جماعات استفاده کند. و جماعت». آشنایی و نهی از منکر، بسیج، سازماندهی شده نیروهای مردمی و شورای فرهنگ عمومی و غیره. باید به نحو مطلوب استفاده شود.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی با اشاره به اجرای ناظر 1 و 2 گفت: در ناظر 1 موضوع کشف حجاب در خودرو و در ناظر 2 فعالیت اماکن عمومی و مغازه ها رصد می شود. که تمامی مراکز خرید را پوشش می دهد با شئونات اسلامی اعلام شد.

ضرورت ساماندهی فعالیت سلبریتی های تاثیرگذار در فضای مجازی

وی درباره فعالیت‌های فضای مجازی گفت: فعالیت کاربران و سلبریتی‌هایی که در مسائل رفتاری تأثیرگذار هستند باید ساماندهی و قانونی شود و در چارچوب قوانین، مقررات و قوانین اسلامی عمل کند و پلیس فتا ناجا نیز بر این حوزه نظارت دارد.

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (7)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *