شکایات GOP از وزارت کشور

[ad_1]

دبیرکل حزب جمهوری خواه با اشاره به اینکه این حزب در این دو سال یک ریال هم دریافت نکرده است، گفت: از وزارت کشور و کمیسیون اصل 10 شکایت کرده ایم که آن طور که انتظار می رفت از فعالیت های حزب حمایت نکردند.

رسول منتجب نیا در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری سومین مجمع عمومی حزب جمهوری خواه در 20 اسفند، اظهار کرد: این حزب اگرچه عمر طولانی ندارد، اما در اکثر استان ها شعبه دارد و دفاتر حزب جمهوری خواه هستند. فعال در مرکز شهر و در شهرها کمیته های اجرایی هم کار خود را انجام می دهند اما به وزارت کشور و کمیسیون ماده 10 شکایت کردیم که آن طور که انتظار می رفت از حزب حمایت نکردند.

وی ادامه داد: حزب جمهوری مدعی مبارزه برای تحقق آرمان های انقلاب و امام (ره) است و در چارچوب نظام حرکت می کند و با حفظ مقدسات از آزادی های اجتماعی دفاع می کند. ما پیشنهاد برگزاری تظاهرات در افغانستان را داده بودیم، اما وزارت کشور و وزارت امور خارجه به ما اجازه ندادند. مصوبات سال گذشته کنگره ما هنوز در روزنامه رسمی منتشر نشده است. امیدواریم وزارت کشور از فعالیت های حزب حمایت کند. با اعتقاد به ضرورت تحزب در کشور، در محدوده قانون فعالیت حزبی حرکت کردیم.

وی گفت: ما می توانیم باری را از دوش نظام برداریم و مردم را ساماندهی کنیم. ما توانایی برگزاری جلسات قانونی را داریم. وزارت کشور هم نگران نباشد، ما با نظام، کار امام همبسته هستیم و به مردم خدمت می کنیم.

خواندن
نحوه نمایش رژیم غذایی کتوژنیک لایک یک حرفه ای

دبیرکل حزب جمهوری همچنین تصریح کرد: در این دو سال هیچ ریالی به این حزب کمک نشده است. در برخی موارد، وزارت کشور به وظایف قانونی خود در قبال حزب عمل نکرده است. امیدواریم نماینده وزارت کشور در مجمع عمومی 20 اسفند فعال باشد و به ما کمک کند.

منتجب نیا درباره تاکید وزارت کشور مبنی بر رعایت حد نصاب 300 نفر در مجامع عمومی گفت: اولین مجمع عمومی حزب با حضور بیش از 800 نفر و دومین مجمع با حضور بیش از 500 نفر برگزار شد. حدود 500 نفر یا بیشتر البته این مجمع به صورت مجازی نیز برگزار می شود.

وی در پایان گفت: در این مجمع عمومی بازرسان انتخاب می شوند و با عنایت به اینکه مدت زمان ماموریت شورای مرکزی سه ساله است، انتخابات این شورا در سال آینده انجام می شود.

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب لینوکس مینت در کنار ویندوز

در مراحل بعدی که تنظیمات شبکه و انواع دسترسی ها به سیستم و برنامه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *