سالانه 200 هزار واحد مسکونی روستایی و شهری نوسازی می شود

[ad_1]

ایسنا/ آذربایجان غربی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: 50 درصد واحدهای روستا مقاوم سازی شده است.

نیکزاد امروز 6 اردیبهشت ماه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی که در اتاق جلسات اداره برق برگزار شد، یادآور شد: در سال 84 تنها 7 درصد مسکن روستایی کشور با با تمرکز بر مردم، 50 درصد واحدهای روستایی مقاوم سازی شدند به طوری که سالانه 200 هزار واحد مسکونی روستایی و شهری نوسازی می شود.

وی ادامه داد: تا سال 1410 جشن برچیده شدن تمامی واحدهای مسکونی روستایی غیرمقاوم در کشور برگزار می شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکید کرد: روستاها قطب تولید هستند و در بحث اقتصاد مقاومتی به روستاها توجه بیشتری شده است.

نیکزاد با اشاره به اینکه 40 هزار روستای بالای 20 خانوار در کشور داریم، گفت: در حال حاضر برای تمامی روستاهای بالای 20 خانوار کشور طرح هادی تهیه شده است.

وی با تاکید بر اینکه افق اجرای طرح هادی 10 ساله است، یادآور شد: هر ساله باید طرح هادی در 4 هزار روستا مورد بازنگری قرار گیرد که سال گذشته در 4 هزار و 300 روستای کشور اجرا و بررسی شد.

نیکزاد خاطرنشان کرد: طرح سامانه‌ها توسط چند روستا با محوریت دو روستای اقتصادی گردآوری شد و سال گذشته 178 سامانه در کشور توسعه یافت و 12 سامانه کار خود را آغاز کردند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: سند خانه های روستایی و شهری زیر 25 هزار نفر یکی از دغدغه های اساسی بنیاد مسکن بود و تاکنون برای تمامی 3.8 میلیون نفر از ساکنان روستایی و منازل شهری سند صادر شده است. با کمتر از 25000 نفر

خواندن
تعمیرات مبلمان دست دوم برای استفاده مجدد

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (7)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *