روسیه تلاش می کند تا تبدیل اوکراین به مرکز جاسوسی مسکو را کنترل کند

[ad_1]

ایسنا/ آذربایجان شرقی امام جمعه تبریز با اشاره به اختلافات روسیه و اوکراین در روزهای اخیر گفت: روسیه می خواهد اوکراین قبل از اینکه به مرکز جاسوسی و نظامی علیه مسکو تبدیل شود، کنترل شود و این امر منجر به درگیری شده است، اما چه چیزی این کشور را تهدید می کند. منطقه در این زمینه». این ناتو است.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز با اشاره به اختلافات اخیر روسیه و اوکراین و حملات صورت گرفته، گفت: تصمیمات توسط پوتین در سایت و پوتین منتشر شده است. به وزارت امور خارجه خود دستور داد مذاکرات بین دو منطقه انجام شود، اما به نظر می رسد رئیس جمهور روسیه راه سوم یعنی به رسمیت شناختن این دو جمهوری را انتخاب کرده است.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به سفر رئیس جمهور به قطر، افزود: سفر رئیس جمهور به قطر از منظرهای مختلف حائز اهمیت بود، بنابراین میزبانی جام جهانی و تداخل در تامین گاز جهان به معنای نقش آفرینی سه میلیون کشور قطری بود. تبدیل شدن به یک بازیگر بزرگ در جهان.

وی ادامه داد: جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا قطر را یک کشور استراتژیک آمریکا خارج از ناتو خوانده است، بنابراین امیر قطر قصد دارد نه تنها اتحاد راهبردی با آمریکا را حفظ کند، بلکه روابط خود را با بازیگران کلیدی منطقه بهبود بخشد. موقعیت بهتری نسبت به رقبای خود دارد.

وی گفت: قطر یکی از سه ضلع مثلث برق گازی و یکی از ارکان مهم گاز اوپک است، بنابراین مشارکت ایران و قطر در میادین مشترک نفت و گاز از یک سو باعث کاهش روابط مضر و ارکان اوپک خواهد شد. از سوی دیگر، بهبود یابد.

خواندن
عمران خان نسبت به هرج و مرج در افغانستان هشدار داد

آل هاشم در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به جشنواره فیلم فجر گفت: یکی از مهمترین اتفاقات جشنواره فیلم فجر امسال، برجسته سازی آثاری با مضامین ملی و انقلابی است. در حالی که از 22 فیلم، پنج فیلم به صورت مستقیم و غیرمستقیم به شخصیت های مشهور کشور پرداخته است.

وی افزود: «وضعیت مهدی» برنده جایزه بهترین فیلم جشنواره شد که درباره زندگی دو برادر شهید مهدی و حمید باکری بود.

امام جمعه تبریز در ادامه با بیان اینکه برای رسیدن به تقوای الهی باید به سمت تحقق الهی رفت، گفت: مبارزه با فقر و فساد دو راه رسیدن به تحقق الهی است. ضرر مفاسد اقتصادی به حدی است که اگر ذره ای حرام در بین مردم و مسئولان پخش شود، انواع مفاسد در جامعه رایج می شود.

وی با تقدیر از حضور باشکوه در مراسم تشییع پیکر دو خلبان و یک شهروند جان باخته در سانحه هواپیمای تبریز، خاطرنشان کرد: از همه نهادهای نظامی و امنیتی تشکر می کنم و امیدوارم همیشه سربلند باشند.

وی افزود: این سرنشینان می توانستند بپرند اما به دلیل سقوط در یک منطقه مسکونی این کار را نکردند و جان خود را از دست دادند. مردم نیز به ارتش و بسیج علاقه مند هستند و همواره با فداکاری در عمل شعار مردمی را با فداکاری ارتش و ارتش نشان داده اند.

آل هاشم با اشاره به مناسبت مهم این هفته گفت: در این هفته مبعث پیامبر اکرم (ص) را داریم که بزرگترین عید مسلمانان است و امیدوارم این عید بر همگان مبارک باشد. “

خواندن
وقفه 3 ماهه در لیگ برتر هندبال بانوان

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (7)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *