راننده گرگانی پول و طلاهای مانده را برای مسافر پس می دهد

[ad_1]

ایسنا/ گلستان مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرستان گرگان از عودت یک کیف حاوی پول و طلای یک مسافر توسط راننده تاکسی ناوگان این سازمان خبر داد.

مهدی کمال غریبی در گفت و گو با خبرنگاران و اصحاب رسانه، خاطرنشان کرد: «علی بصیری» راننده معتمد تاکسی گرگانی در اقدامی خداپسندانه کیف حاوی پول و طلای رها شده در تاکسی را به مردم تحویل داد. وی افزود: این راننده وظیفه شناس با وجود مشکلات مالی فراوان با مشاهده کیف محتوی طلا و وجه نقد داخل خودرو بلافاصله موضوع را به واحد اقلام گمشده سازمان حمل و نقل اطلاع داد.

وی با بیان اینکه در داخل کیف مجموعا یکصد میلیون ریال وجه نقد و طلا وجود داشت، افزود: این راننده تاکسی با اقدام خیرخواهانه خود صاحب کیف را که زنی میانسال بود و به همین میزان به دلیل نگرانی با بیماری کودک سپری شد.» کرد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرستان گرگان تصریح کرد: این چهارمین مورد در سال جاری است که رانندگان تاکسی و اتوبوس گرگان پول یا طلاهای مانده در خودرو را به صاحبان آن پس می دهند.

کمال غریبی ضمن درخواست از شهروندان در تردد در سطح شهر با وسایل نقلیه عمومی، به آنها توصیه کرد که برای امنیت جانی و مالی خود تا حد امکان از وسایل حمل و نقل عمومی برای سفرهای درون شهری استفاده کنند. بودن.

لازم به ذکر است شهروندان می توانند جهت ردیابی اقلام رها شده در وسایل نقلیه عمومی با شماره همراه 09114061707 واحد اشیای گمشده سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان تماس حاصل نمایند.

خواندن
اعلام فیلم‌های بخش مسابقه شهید آوینی «سینماحقیقت»

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (7)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *