دستگاه برش لیزر فلزات چگونه مواد مس را برش می دهد؟ (2)

دستگاه برش لیزر فلزات چگونه مواد مس را برش می دهد؟
برش لیزر مس, دستگاه برش لیزر مس

برای استفاده کردن از فات یکی از مهم ترین نکات برش آن ها می باشد که امروزه با پیشرفت تکنولوژی دستگاه ها جای خود را به لیزر داده است و می توان با استفاده از برش لیزر به راحتی برش ها را ایجاد کرد یکی از آلیاژ هایی که استفاده ی زیادی از آن می شود مس می باشد. برش لیزری آهن و استیل یکی از کاربردهای اصلی دستگاه لیزر CO2 به شمار می رود. شرکت برش لیزر نیک از جمله شرکت هایی است که امکان برش لیزری با بالاترین کیفیت و کوتاه ترین زمان ممکن را برای مشتریان خود فراهم نموده است و با انتخاب آن به راحتی میتوانیدکلیه سفارشات خود را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت نمایید. آنها شکلهای منشوری کوتاه با طول بلورهای متوسط 50-100 میکرومتری و نسبت طول به عرض از 1: 1 تا 2:1 به نمایش میگذارند. در واقع، طول موج کوتاه تر به صورت متمرکز بر روی مواد تابیده شده و نفوذ آسان تر صورت می گیرد.  Post was generat ed with the help  of GSA Con tent Gener at᠎or D emover᠎sion!

شعاع یونی REE از روش پیشنهادیِ Shannon (1976) بهدست آمد.

در نمونة G90-171، زیرکنها بیشتر به صورت بلورهای منشوری بیرنگ تا قهوهای کمرنگ شکلدار تا نیمهشکلدار هستند که اندازة آنها از 50 تا 200 میکرومتر طول و 50 تا 100 میکرومتر عرض متغیر است. این فرآیند با تهیه نقشههای مهندسی معکوس و دفترچههای فنی ساخت، ارزیابی سازندگان توانمند و کنترل کیفی قطعات ساخت داخل توسط واحدهای مربوطه شروع به کار کرد. در صنایع مختلفی از برش لیزر مس استفاده می شود مانند تابلوسازی و ساخت مجسمه که انواع بسیاری از آن را می توان با استفاده از برش لیزر مس تولید کرد. در حال حاضر از ورقه های فولادی به عنوان یکی از گزینه های پرکاربرد در صنایع مختلف استفاده می شود؛ همین موضوع موجوب شد تا افراد بسیاری به دنبال مناسب ترین روش جهت برش دقیق این فلز ارزشمند باشند. شعاع یونی REE از روش پیشنهادیِ Shannon (1976) بهدست آمد. با روش مرسوم برپایة مقدارهای بهنجارشدة Sm و Gd بهدست آورده شدهاند. افزایش قیمت برش لیزر آلومینیوم با توجه به اینکه به ظریف کاری های زیادی نیز در برش نیاز میباشد طبیعی است و نباید انتظار داشته باشید که این روش برش از برش های ساده هزینه کمتری داشته باشد. ✓ تغییرات در فرم و ابعاد قطعه به صورت نرم افزاری قابل انجام است.

خواندن
چاپ لیبل

پیریت فراوانترین کانی سولفیدی در کانسار گزو است. کوولیت و کالکوسیت در بخشهای مختلف کانسار گزو از اکسیداسیون کالکوپیریت و بورنیت پدید آمدهاند و در پهنههای غنی از کالکوپیریت، در حاشیه این کانی دیده میشوند. کالکوپیریت با فراوانی 5/0 تا 5 درصد کانة اصلی مس در کانسار گزو بهشمار میرود. هر دو تودة یادشده کانیسازی پیریت و کالکوپیریت بهصورت افشان دارند که با دگرسانی کوارتز-سریسیت-پیریت (QSP) همراه هستند. به هر صورت این دستگاه ها بدون اینکه خطر انعکاس داشته باشند پروسه برش را دنبال می کنند. با انتخاب دستگاه لیزر، آینه ها و روش برش مناسب و بهینه، پرتوی لیزر به سرعت سطح فلزات بازتابنده را ذوب کرده و با حالت مذاب آن ها که قدرت جذب بالاتری دارند، تماس برقرار کرده و به راحتی آن را برش می دهد. در سایر روش ها آلودگی صوتی ایجاد می شود ولی با استفاده از خدمات برش لیزر صدای ایجاد شده بسیار کم خواهد بود. اما روش دومی که از طریق آن میتوان به تعرفه برش لیزر آهن پی برد استعلام از وب سایت های متعلق به مراکز خدمات برش لیزر میباشد.

همچنین برش cnc در برش گوشهها دچار مشکل است و نمیتواند کنجها را به صورت تیز و قائم برش بدهد. با این حال برای برش لیزری که نیاز به پلیسه کمتر و لبه های تمیزتری دارد از گاز نیتروژن و در برش لیزری که کیفیت لبه های برش برای ما اهمیت ندارد از گاز اکسیژن استفاده می کنیم. از طرفی استفاده از برش لیزر استیل، در زمان آماده سازی برش متریال مورد نیاز به شما، صرفه جویی خواهید کرد؛ زیرا صنایع تولیدی به دلیل عقب نیفتادن خط تولید باید استیل مورد نیاز خود را در زمان کوتاهی، تولید کنند. به دلیل همین ارزش بالای فلز مس از لیزر بمنظور برش آن استفاده میشود تا دستگاه با دقت بالای خود هیچگونه ضایعاتی ناشی از برش را بر جای نگذارد. کانیهای ثانویه مس در کانسار گزو به فراوانی در امتداد شکستگیها، درون حفرهها و بهصورت پراکنده دیده میشوند. کانسار گزو رخنمونهای سطحی کوچکی دارد. و به نسبت مدل اولل کارایی بیشتری دارد و دسته سوم شامل دستگاه برش و مارکینگ است. این دایکها روند خاوری-باختری نشان میدهند و بهعلت سختی بالاتر دولومیتها در مقایسه با آنها، همچنین، تیرهتربودن واحد آذرین به نسبت دولومیتها، دایکها بهصورت خطوارههای فرورفته تیره رنگ درون سازند شتری به آسانی شناسایی میشوند.

خواندن
نشست مشترک دولت و پارلمان هفته آینده برگزار می شود

دستگاه برش لیزر مس

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با برش مس با لیزر وب سایت خود باشید.

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (7)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *