دزد توسط پلیس دستگیر شد

[ad_1]

ایسنا/ اصفهان فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری زنی کلاهبردار که بیش از 150 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، شهروندان را به سرمایه گذاری در واردات تشویق کرد.

سردار محمدرضا حیدری با اعلام این خبر گفت: ماموران فرماندهی انتظامی استان اصفهان با رصد هوشمند فعالیت شرکت های بازرگانی متوجه شدند خانمی مدیرعامل و موسس 3 شرکت بازرگانی با درج آگهی در سایت دیوار و اینوستینگ کاربران را فریب داده است. آنها مبالغ زیادی پول برای واردات کالا دارند.

وی افزود: در بررسی‌ها مشخص شد شرکت‌های تشکیل‌دهنده این خانم همگی رسمی بوده و از بدو تأسیس تاکنون هیچ گونه فعالیتی در زمینه واردات کالا نداشته‌اند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان همچنین از شناسایی 8 دارایی مفقود شده در این پرونده خبر داد و گفت: این زن با شگردهای خاص قربانیان خود را فریب داده و بیش از 150 میلیارد ریال کلاهبرداری می کرد.

سردار میرحیدری گفت: با اطلاعات به دست آمده موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و در نهایت با هماهنگی مقام قضایی بلافاصله شرکت های تحت پوشش متهم توسط ماموران اماکن عمومی پلمب شدند. اداره نظارت».

این مقام ارشد انتظامی گفت: متهم پس از پلمب شرکت های خود متواری و در یکی از شهرستان های استان مخفی شده بود.

به گزارش ایسنا و به نقل از فرماندهی انتظامی استان اصفهان، سردار میرحیدری ادامه داد: آگهی در سایت دیوار مردم را به سرمایه گذاری در این شرکت تشویق کرد که تمامی آگهی های آن در سایت دیوار حذف و از کلاهبرداری های بعدی جلوگیری شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه تحقیقات در خصوص جرایم و کلاهبرداری متهمان همچنان توسط کارشناسان پلیس راه ادامه دارد، خاطرنشان کرد: از شهروندان می خواهیم به تبلیغات اینترنتی اعتماد نکنند و وجوه خود را به راحتی در اختیار دیگران قرار ندهند. در هر گونه سرمایه گذاری یا معامله حتما در مورد قانونی بودن شرکت، سابقه و اعتبار آن تحقیق کنید و با مراجع معتبر و قانونی مشورت کنید تا در دام اینگونه افراد نیفتید.

خواندن
کشف 825 سکه تقلبی در الیگودرز

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب لینوکس مینت در کنار ویندوز

در مراحل بعدی که تنظیمات شبکه و انواع دسترسی ها به سیستم و برنامه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *