دانلود بازی های اکشن قدیمی برای کامپیوتر گیمفا

دانلود بازی های اکشن قدیمی برای کامپیوتر – گیمفا
دانلود بازی , دانلود بازی, دانلود بازی کامپیوتر, دانلود بازی ها, دانلود بازی کم حجم برای کامپیوتر, دانلود بازی برای کامپیوتر, دانلود بازی کامپیوتری

کافیست بازی SimCity را نصب کنید و خود را در زمینه مدیریت شهر محک بزنید تا با سختی های این کار بیشتر آشنا شوید. Post h᠎as  be᠎en gen​erated  wi th t he he lp of GSA C onte nt G en er​ator Dem over᠎si on!

دانلود بازی کم حجم برای کامپیوتر

اگر با مجموعه نیمیان لجندز آشنا نیستید، باید بگوییم که این بازی یکی از باکیفیتترین بازیهای موبایل در طول سالهای گذشته است. Data was gen​er​at​ed wi th the help of GSA Co​nt᠎ent ​Generato r DEMO.

دانلود بازی برای کامپیوتر

این بازی دوربین اول شخص دارد و شما به وسیله موتوری که انتخاب می کنید باید در میان ترافیک خیابانها امتیاز کسب کنید و به مراحل بالاتر بروید.

این بازیکن تنها در صورتی می تواند به بازی خود ادامه دهد که یک کارت خنثی کننده بمب داشته باشد، در این صورت او کارت خنثی کننده را استفاده می کند و کارت گربه انفجاری را بدون اینکه دیگر بازیکنان ببینند، درون دسته کارت ها و در مکان دلخواه قرار میدهد.

کارتهای بازی در مجموعه به سه دسته یونیت، قهرمان و طلسم تقسیم میشود که هر کدام توانایی مختص به خود را دارد.

در Table Top Racing: World Tour – Nitro Edition بیشتر از 30 مسابقه مختلف وجود دارد که هر کدام در لوکیشنی خاص برگذار می شود.

​Data was created  by GSA  C ontent G​en᠎erator D emoversion᠎.

در این بازی شما باید با عبور از موانع پیشرو، از دهها مرحله مختلف عبور کنید و با استفاده از ابزارهای در دسترس خود، چالشها را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید.

دانلود بازی کامپیوتری

از نظر گیمپلی بازیکن در هر مرحله باید معماهای مختلفی را حل کرده و محیطی را که در آن قرار گرفته، پشت سر بگذارد.این در حالی است که ساختار محیطها و تودرتو بودن آنها، به اصلیترین چالش Monument Valley 2 تبدیل شده است.

دانلود بازی ها

در حقیقت برای تکمیل کردن کار باید مراحل مختلفی را طی کنید. خدمه باید وظایف مختلفی را برای تعمیر سفینه بر عهده بگیرند و گروه شیاد باید با کشتن خدمه مانع رسیدن آنها به هدف شوند.

در بازی امانگ آس دو گروه خدمه و شیاد حضور دارند. ده ها نوع قهرمان مختلف با خصوصیت های منحصر به فرد در این بازی حضور دارند که شما می توانید آن ها را باز کرده و خودتان را ارتقاء دهید.

این بازی از گرافیک کارتونی برخوردار است و در طی مراحل مختلف پلنگ صورتی را در شرایط هیجانی جالبی قرار میدهد.

دانلود بازی کامپیوتر

این کارت ها توسط اکسیر صورتی آماده می شوند که هر کارت اکسیر مشخصی را صرف می کند. AO Tennis بازی رسمی Open Australian است که در آن باید بازیکنان خود را بسازید؛ همچنین می توانید با گذراندن مراحل مسابقات استرالیا بازیکنان جدید باز کنید یا از طریق به دست آوردن جایزه و بازی در یک مسابقه در برابر بزرگان تنیس مراحل را سپری کنید.

هر نسخه از این بازی هم کلی جایزه دریافت کردهاند. بازی Pac Man یک بازی معروف ارکید سگا می باشد که در بین گیمرهای ایرانی محبوبیت زیادی دارد و هم اکنون در جدیدترین نسخه آن که با اضافه کردن DLC، موزیک و گرافیک جدید به بازی و همچنین دستاوردها و مدال ها جدید به آن حال و هوای تازه ای پیدا کرده است.

شک نکنید که اسفالت ۹ لجندز یک بازی گرافیکی عالی برای موبایل محسوب میشود. در این بازی کنترل ها عامل تعیین کننده ای محسوب می شوند.

خواندن
10 دلیل چرا شما are هنوز یک آماتور در رژیم کتوژنیک ۲۸ روزه هستید

نسخه چهارم بازی اتاق که The Room: Old Sins نام دارد همانند نسخه های قبل به صورت سه بعدی و اول شخص طراحی و ساخته شده است، داستان بازی The Room: Old Sins از آنجایی شروع می شود که ارتباط آقای لاکوود با اعضای انجمن قطع شده و شما برای حل معمای ناپدید شدن آقا و خانم لاکوود به عمارت بزرگ آن ها رفته اید و در اتاق زیرشیروانی این عمارت قرار دارید.

People Playground عنوانی در سبک شبیهساز است که در سال 2019 و توسط mestiez و Studio Minus طراحی و منتشر شده است.

بازی Sky دارای هفت سرزمین است جذاب و متنوع است که باید معماهای آن ها را حل کنید و به مقصد برسید.

این بازی شما را وارد سرزمین های یونان و مصر باستان می کند تا به عنوان یک قهرمان بتوانید این سرزمین را از وجود موجودات عظیم الجثه و خطرناک پاک کنید؛ جهان از موجودات و جانورانی که باعث ترس و وحشت در میان مردم می شوند، معابد را به آتش می کشند، مکان های مقدس را تخریب می کنند، به شهرها و گورستان ها یورش برده و شهرها را به محاصره خود در می آورند پر شده است.

سرزمینی که نوری در آن وجود ندارد و شما وظیفه دارید با حل کردن معماها نور را به این سرزمین برگردانید.

Framed یک کمیک فیلم نوآر است که شما نویسنده آن هستید؛ البته نه دقیقا یک نویسنده. همچنین سایت تعمیر پی سی برای یک نسخه از بازی مثلا بازی Elden Ring، چندین ریپک را ارائه می دهد.

این بازی را می توان بهترین، اعتیاداورترین و محبوب ترین بازی تنیس روی میز اندروید معرفی نمود که توسط استودیوی بازی سازی Yakuto با قیمت 3.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده است.

کافیست شما متن ارور را در گوگل تایپ کنید. Stardew Valley را میتوان یکی از بازیهای خاص فهرست بهترین بازی های آفلاین اندروید دانست.در همان لحظه شروع بازی، با چند میانپرده کوتاه، بازی به شما روزمرگی خسته کننده و کسالتباری را نشان میدهد که کم و بیش به آن دچار شدهایم.

بازی Implosion: Never Lose Hope تاکنون بیش از 5 میلیون بار از پلی استور دانلود شده است. دانلود بازی یورو تراک 2020 برای کامپیوتر را از سایت اسک 98 دریافت کنید.

Crashlands را میتوان یک بازی نقشآفرینی متفاوت با دوربین از بالا به پایین دانست. ماینکرفت یک بازی در سبک سندباکس ساخته استودیو موجانگ است که در هر پلتفرمی طرفداران خود را دارد و در سال 2009 برای کامپیوترهای خانگی عرضه شد.

یکی از بازی های رایگان در سبک ریسینگ که طرفداران خاص خود را دارد فورزا استریت نام دارد. باید مراقب باشید که توپهایتان را بدون دلیل هدر ندهید، وگرنه با تمام شدن توپها شکست خواهید خورد.

همچنین نحوه نصب بازی یا تکسچر یا نسخه های ریمستر بازی های جدید را درون وبسایت قرار می دهد تا کاربر به تمام نیازهای خود از جمله سیستم مورد نیاز بازی، سال انتشار، کرک کننده بازی، همچنین انواع لینک های غیر مستقیم، دسترسی سریع داشته باشد.

اما در حالت Survival، زنده ماندن، ساخت سلاح و زره از جمله کارهایی است که میتوانید انجام دهید. نبرد های شما در انواع مکان ها و محیط های مختلف صورت می گیرد و امکان شخصی سازی کارکتر، سلاح ها و …

ازاینرو قبل از اینکه در طول اتفاقات و رویدادهای مختلف تصمیم بگیرید، باید شرایطهای مختلف را بسنجید. تا امروز بیشتر از ۲۷۰ میلیون نفر این بازی را دانلود کردهاند.

خواندن
چاپ فلکسو رولی

به هر میزان که شما رد تایری که برروی جاده به جای می گذارید بیشتر باشد، امتیاز بیشتری دریافت خواهید کرد.

با پیشرفت در داستان بازی هم قدرتهای بیشتری برای قهرمان اصلی کسب خواهید کرد. همچنین طبق گزارش هایی که از گیمرها به ما منتقل شده، فشار بیشتری به کامپیوتر می آورد.

بازی های شرکت بازی سازی Illusion Labs جزو آن دسته از بازی هایی هستند که نمی توان هیچگونه بهانه ای برای بازی نکردن آن ها آورد و همیشه ارائه کننده ی سبک و نوآوری جدیدی بوده اند که هم مورد استقبال منتقدان قرار گرفته و هم مورد استقبال مخاطبان.

دسته بندی بازی ها در این سایت بر اساس نسخه ارائه دهنده (ریپک) انجام شده است. در این بازی می توانید انتخاب کنید که بازی تهاجمی یا دفاعی را انجام دهید، هر کدام که شما بگویید چون مربی شما هستید.

افسون پادشاه یک بازی پازلی اعتیادآور از استودیوی PlayQ Inc می باشد. در بازی آیسی یک نکته مهم وجود دارد و آن این است که اجازه ندهید تا پیشنهادهای راوی شما را گمراه کند.

اگر از علاقه مندان به بازیهای اکشن، شمشیری و ماجراجویی هستید بدون شک Grimvalor نظرتان را جلب می کند و ارزش دانلود را دارد.

یکی از بازیهای اعتیادآور در سبک جمع آوری امتیاز Alto’s Odyssey است که شما در نقش یک پسر جوان با اسکیت بورد خود روی کوه ها سر میخورید و به مراحل بالاتر می روید. Data has ᠎been g​en erated by GSA C᠎on te᠎nt Gener at or D᠎em over si​on.

این بازی علاوه بر چالشی بودن، یک بخش رکورد زنی هم دارد. طراح این بازی ماساتو کاتو (Masato Kato) است که تجربه ساخت بازی مشهور Chrono Trigger را در کارنامه دارد.

او از خواب بیدار شده و متوجه می شود که چیزی که دیده فقط یک رویای ساده نیست. در صورت استفاده از تاکتیک مناسب و حرکت بلوکه ها در بهترین حالت، ممکن است بهصورت ناگهانی به یک سنگ تبدیل شوید و یا علوفهها را به موانع آتشین تبدیل کنید.

بازی ماینکرفت بهصورت پیشفرض دارای دو حالت Creative و Survival است. کسی نیست که بازی gta 5 را نشناسد، این بازی برگرفته از نسخه کامپیوتری بازی اصلی می باشد که با همان کیفیت و همان سبک برای سیستم عامل اندروید طراحی شده که دارای گرافیک فوق العاده بالا و خیره کننده ای می باشد.

بازی نسبت به نسخه های قبلی دارای ویژگی های جدیدی بود. اعتیادآور ترین بازی سال 2017 بدون شک بازی پوکمون گو بود.

بازی Bad North: Jotunn Edition ابتدا برای پلتفرم PC منتشر شده بود و محبوبیت بالای آن باعث شد تا Raw Fury نسخه پورت شده و بازسازی شده از آن را هم برای گوشی های هوشمند بسازد.

اما چیزی که این بازی را حسابی محبوب کرده، بخش آنلاین آن با قابلیت کراس پلتفرم است. Ao 1.8.6 یک بازی کم حجم و سرگرم کننده برای پلتفرم اندروید است که توسط توسعه دهنده ای بنام huang gangyu منتشر شده و در دسترس کاربران قرار گرفته است.

در اجرای اولیه و ورود به بازی محو طراحی و ساخت فوق العاده اش می شوید، یک دنیای کم نظیر که قرار است در آن به ماجراجویی بپردازید.

این نسخه یکی از کم ارورترین ها هم هست. کال اف دیوتی موبایل در سال ۲۰۱۹ منتشر شد و سریع خودش را به یکی از بهترین بازیهای موبایلی تبدیل کرد.

این بازی دو ویژگی اصلی دارد که آن را متفاوت می سازد؛ اولین ویژگی گرافیک فوق العاده بالا و HD آن است که در نگاه اول چشم ها را خیره می کند و اما ویژگی دوم یا ویژگی اصلی، گیم پلی عالی آن است که واقعا در نوع خود پیشتاز است و به گونه ای هم ساخته شده است که بتوان به راحتی در گوشی های موبایل کوچک بازی کرد چون در طی بازی تنها چند کلید ساده برای هدایت بازیکنان و انجام حرکات در نظر گرفته شده است.

خواندن
نوع ورود بنده عزیز نیز این نوع خروج را می طلبد / مایلم استعفا دهد

کمین زدن، تیراندازی با دقت، زنده ماندن در نبردهای تن به تن و در نهایت رسیدن به تنها هدف موجود یعنی زنده ماندن و غلبه بر دیگر بازیکنان.

در بازی Skullgirls بازیکنان کارکترهای خود را انتخاب کرده و مبارزات خود را به صورت تک نفره، تیم های دو به دو و یا سه به سه انجام دهید.

بخش آفلاین شامل بخش تمرینی و همچنین بخش مبارزات چند نفره (لوکال) است. این بازی در عین نیاز به تمرکز بالا، به دلیل موسیقی بسیار جذاب و هیپنوتیزم کنندهاش، به شدت آرام بخش است.

کلیت بازی در دو بخش آفلاین و آنلاین انجام می شود. هیتمن اسنایپر 2: دنیای آدم کش های حرفه ای نام دومین قسمت رسمی از مجموعه Hitman Sniper محصول کمپانی ژاپنی و مطرح SQUARE ENIX LTD که صاحب امتیاز اصلی سری بازی های محبوب هیتمن می باشد است.

گفتنی است که ورود با خودتان است اما خروج از جزیره به دست خودتان نیست و برای آنکه بتوانید زنده از آنجا خارج شوید، نیاز است تا وارد مبارزه ای مرگبار شده و تا سر حد مرگ از جان خود دفاع کنید.

الان بازی پابجی موبایل یکی از بهترین بازیهای رقابتی آنلاین به حساب میآید که گرافیک خیلی خوبی هم برای در نظر گرفته شده است.

اگر گوشی هوشمند خیلی قدرتمند داشته باشید، میتوانید این بازی را با سرعت ۱۲۰ فریم برثانیه بازی کنید. در مسابقات با مردم واقعی بر روی سکه های خود شرط بندی کنید و دو برابر آن را برنده شوید.

Keedo Plus نام یک بازی اکشن و جذاب از استودیوی بازی سازی Sylphv برای سیستم عامل اندروید بوده که هماهنگی دست و چشم را به نمایش می گذارد.

گریموالور از خوش ساخت ترین بازیهای اکشن – ماجراجویی است که استودیوی بازیسازی Direlight آن را به صورت رایگان با پرداخت درون برنامه ای عرضه کرده است.

بازی Mafia II در سبک ماجراجویی اکشن قرار می گیرد. دلیل اینکه میگوییم راحت برطرف می شود این هست که راه حل همه موارد در اینترنت موجود است.

تابهحال فکر کردهاید که اگر در صفحه شطرنج بهجای چینش فعلی، شاهد هشت وزیر یا چهار اسب بودیم، چه اتفاقی رخ میداد؟

سازندگان پارکها و مکانهای شناخته شده شهرها در سراسر جهان را به فروشگاهها و باشگاههای مجازی تبدیل کردهاند که با نزدیک شدن به آنها میتوانید اقدام به خرید یا نبرد در باشگاههای پوکمون کنید.

طبق این سرویس، شرکت Fazbear اقدام به فروش ربات های عروسکی خود به مشتریان می کند تا آن ها را سرگرم کنند.

نسخه های Plaza، Elamigos، Codex، GOG، Prophet، Skidrow و Reloaded را ارائه می دهد. اگر به بازیهای فکری با اتمسفر ترسناک و دلهره آور علاقهمند هستید، چهار نسخه از مجموعه The Room میتواند تجربهای متفاوت، دلهرهآور و چالشبرانگیز را در اختیار شما قرار دهد.

بازی با هدف مخاطب جهانی ساخته شده است که از کاراکاتر ها و استایل قدیمی نسخه های کلاسیک فاینال فانتزی استفاده کرده که سبکی جدید از نقش افرینی را ارائه می دهد.

هسته ی اصلی بازی در مورد Skull Heart می باشد که یک شی ارزشمند بوده و آرزوی هر زنی می باشد.

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب لینوکس مینت در کنار ویندوز

در مراحل بعدی که تنظیمات شبکه و انواع دسترسی ها به سیستم و برنامه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *