حکاکی لیزری روی استیل

حکاکی لیزری روی استیل
برش لیزر استیل, دستگاه برش لیزر استیل

و به خاطر قیمت مناسب آن در وسایل بازی و سرگرمی الکترونیکی استفاده می شود. در آن نمک های ضد یخ وجود دارد با توجه به این ویژگی های غیر واکنشی استیل ۳۱۶ را در ساخت وسایل پزشکی و جراحی هم می توان استفاده کرد. در هر سمت اتاقک یک آینه وجود دارد .یکی از آینه ها کل امواج را باز تابش می کند و اجازه نمی دهد هیچ انرژی از آن عبور کند. شما نمی خواهید که فرآیند مارک زنی قطعات فلزی تان گلوگاه خط تولید شما باشد. در برش لیزر هیچگونه سوختگی بر روی سطح کار و پلیسه پشت کار مشاهده نمی شود. بر اساس نوع توانایی هر کدام از این نوع لیزرها هر کدام در شاخهای از علوم کاربرد دارد. هر قدر ضخامت استیل بیشتر باشد مصرف انرژی نیز بیشتر خواهد بود. این روش به خاطر داشتن دقت بسیار بالا در ایجاد برش، روشی اثربخش و بهینه خواهد بود. سرعت برش لیزر برنج نسبت به روشهای دیگر برش بالاتر است؛ روش برش لیزری، علاوه بر حفظ دقت بسیار بالا و عدم کاهش کیفیت، به فرایند نهایی برش سرعت زیادی میبخشد.

برش لیزر استیل

برای برش دادن استیل و بهطورکلی فلزات از از روشهای مختلفی مثل روش های قدیمی از جمله تراشکاری، سنگ زنی، سمباده زنی و انواع مدرن آن مثل روشهای هواگاز، واتر جت و برش لیزری استیل بکار گرفته میشود. در روش سنتی به وسیله حرارت زیادی اقدام به برش فلز میکردند که این اتفاق باعث خمیده شدن آن میشد اما استفاده از روش برش لیزر مس موجب کاهش احتمال خمیدگی ورق مس شده است؛ در نتیجه نیازی به عملیات پلیسهگیری بعد از انجام برشکاری نیست. قبل از ورود لیزر به صنعت، انسان برای برش فولاد روش های سنتی و دستی را به کار می بردند که این امر علاوه بر زمانبر بودن آن در بسیاری از موارد دقت کافی در حین برش را ندارد. در این فرکانس امواج الکترومغناطیس از آن سمت حفره که آینه اش درصدی از امواج را از خود عبور می دهد پدیدار می شوند. و فرکانس خروجی در محدوده نور قرمز قابل دیدن است. استیل ۳۰۴ در ساختش ۱۸ درصد کروم و ۸ درصد نیکل بکار برده شده است. اما استیل ۳۱۶ در ساختش ۱۶درصد کروم و ۱۰ درصد نیکل و ۲ درصد مولیبدن بکار برده شده است که به خاطر مولیبدن مقاومت استیل را در برابر خوردگی ناشی از تماس با آب، بیشتر میکند.

خواندن
اسرائیل برای گروه های یهودی سلاح آزاد می کند

به یاد داشته باشید که استیل ضد زنگ حتما بین ۵ تا ۱۰ درصد کروم را داشته باشد. در سوراخکاری سطوح و هنگام کاربرد اکسیژن با توجه به ضخامت لایه قابل برش از فشار بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ واحد PSI (پوند بر اینچ) متغیر است. دلیل آن هم این است که با ترکیب شدن کروم با اکسیژن هوا، اکسید کروم تولید می شود که لایه ای بر روی استیل ایجاد می کند. برش قابلمه ای : برخی از مشتریان برای مونتاژ دو تیکه ابتدا تیکه اول را به عنوان مادگی به صورت مربعی چند میل کف تراشی می کنند. با توجه به برشکاری آلومینیوم به وسیله گاز نیتروژن دمای لبه های برش بسیار پایین تر از حالت برش با دستگاه برش پلاسما است؛ بنابراین این مورد موجب جلوگیری از وارد شدن تنش حرارتی به لبه های سطح برش لیزر آلومینیومی می گردد. هنگامی که مراحل برش لیزر استیل انجام میشود دمای استیل ضد زنگ به حدود ۸۵۰-۵۵۰ درجه سانتیگراد میرسد.

در برش توسط اشعه لیزر، از آنجا که اشعه به صورت کانونی می تابد، قطعات قبل و بعد از برش تغییر دمای نا محسوسی دارند در نتیجه خواص مکانیکی و فیزیکی متریال مورد استفاده حفظ میگردد. در ساخت کشتی ها، قطارهای باری و غیره از دستگاه های سی ان سی استفاده می شود. شرکت پژوهان صنعت با بهره مندی از تیم متخصص ارائه دهنده فناوری نوین لیزر مانند خدمات لیزر، برش لیزر سی ان سی، خدمات پانچ cnc و خدمات برش لیزر با قیمت مناسب میباشد. امروزه با توجه به گسترده شدن بستر اینترنت افراد به منظور سفارش برش لیزر مراجعه حضوری کمتری داشته و با توجه به اینکه مراکز معتبر ارائه دهنده خدمات برش لیزر دارای سایتهای اختصاصی میباشند سفارشها به صورت اینترنتی ثبت شده و انجام میگیرد مرکز برش لیزر نیک نیز از مراکزی است که به صورت اینترنتی نیز سفارشگیری را انجام میدهد و شما میتوانید به راحتی از خدمات برش لیزر بهره ببرید و در صنایعی که در حوزه ساخت تجهیزات و ماشینآلات و قطعات فعالیت دارند و برای ساخت این قطعات از استیل بهره میبرند بسیار مهم است که بتوانند طرحهای مورد نظر را برای ساخت این قطعات به خوبی اجرا کنند و به همین جهت به مراکز ارائه دهنده خدمات برش لیزر استیل مراجعه میکنند. ᠎Th​is content h as ᠎been writt en with G SA  C᠎on​te​nt Gen er​ator ​DEMO.

خواندن
چاپ فلکسو طرح هایونیک

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب لینوکس مینت در کنار ویندوز

در مراحل بعدی که تنظیمات شبکه و انواع دسترسی ها به سیستم و برنامه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *