حمایت از تولید تنها راه برون رفت از گردباد مشکلات اقتصادی و معیشتی است

[ad_1]

ایسنا/ اردبیل استاندار اردبیل گفت: حمایت همه جانبه از تولید تنها راه نجات کشور و استان اردبیل از گرداب مشکلات اقتصادی و معیشتی است که به راحتی از این فضا برطرف می شود.

سید حامد عاملی در بازدید از 4 واحد صنعتی شهرستان نمین اظهار داشت: تمرکز و توجه اصلی مسئولان و مدیران استان بر تقویت نظام تولید است و تلاش می کنیم تا موانع و مشکلات پیش روی تولید، سرمایه گذاران و صادرکنندگان را برطرف کنیم.

وی افزود: در این راستا باید زیرساخت های لازم برای صنعتگران و تولیدکنندگان فراهم شود و تلاش موثری را برای تقویت زیرساخت های آب، برق، گاز و فاضلاب در شهرهای صنعتی و فراتر از آن آغاز کرده ایم.

استاندار اردبیل نگرانی کارآفرینان حوزه تامین اجتماعی، مالیاتی و اداری را در صدور مجوزها بیان کرد و گفت: مهمترین توجه و تاکید ما بر بهبود فضای کسب و کار، رفع موانع و تقویت زیرساخت های لازم است. و عملیاتی که باید انجام شود.

عامل بهبود معیشت مردم، تقویت اشتغال و افزایش ثروت در استان در گرو حمایت از تولید است و افزود: مشکلات صنعتگر.» و تولیدکنندگان را بگیرند.

استاندار اردبیل به بازدید اعضای ستاد تسهیل از 4 واحد تولیدی نمین اشاره کرد و ادامه داد: در این بازدید از مجتمع تولید آب پنیر، تولید کاغذ سنگ، کارخانه سیمان و کارخانه تولید انرژی بازدید شد تا در جریان مشکلات قرار گیرد. و موانع در حل آنها موثر باشید.

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

خواندن
اتحادیه های کارگری بازوی قدرتمند وزارت تعاون کار و تامین اجتماعی هستند

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب لینوکس مینت در کنار ویندوز

در مراحل بعدی که تنظیمات شبکه و انواع دسترسی ها به سیستم و برنامه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *