حذف پذیرش بدون کنکور برای دانشجویان برخی از مناطق دانشگاه تربیت مدرس

[ad_1]

مدیریت همکاری های آموزشی و آزمون های دانشگاه تربیت مدرس نتیجه آخرین تغییرات رشته/هدایت پذیرش استعدادهای درخشان در مقطع کارشناسی ارشد 1401 این دانشگاه را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، بدین ترتیب و بر اساس آخرین تغییرات در عناوین مقاطع تحصیلی/گرایش با پذیرش دانشجو در سال تحصیلی 1401-1401 این دانشگاه، از فهرست مقاطع تحصیلی با پذیرش این دانشگاه در سال 1401 یا فقط حذف شدند. در یکی از اصلی پذیرش ویژه برای دانشجویان داشته باشد.

این رشته ها شامل فناوری کشاورزی، برنامه ریزی منطقه ای، بیوانفورماتیک، زبان و ادبیات فارسی، زبان و ادبیات فارسی، سنجش از دور و سیستم های اطلاعات جغرافیایی، علوم زمین، علوم و مهندسی باغبانی، علوم و مهندسی باغبانی، علوم و مهندسی محیط زیست، فیزیک، مدیریت بازرگانی، مدیریت بازرگانی، مدیریت فناوری، مدیریت دولتی، مدیریت صنعتی، شیمی هندسی، مهندسی معدن، مهندسی مکانیک بیوسیستم، مهندسی مکانیک بیوسیستم و بیوتکنولوژی دریایی.

بنابراین داوطلبانی که برای رشته/رشته حذف شده درخواست داده اند، در صورت تمایل به تغییر رشته، می توانند تا فردا 5 اسفند ماه 90 با ایمیل رشته/رشته جدید را اطلاع دهند. .modares @ infoadmission برای تغییر رشته گرایش.

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

خواندن
چاپ پرچم ساحلی گلستان (9)

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (7)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *