تیم تیراندازی جوانان معلول / اعزام تنها بهترین تیراندازان به چین پارا آسیا

[ad_1]

مربی تیم ملی تیراندازی معلولان گفت: با برگزاری مراحل مختلف مسابقات انتخابی و ثبت و شرکت در تورنمنت های بین المللی تلاش می کنیم بهترین تیراندازان را به بازی های پاراآسیایی چین اعزام کنیم.

رقیه کرمی در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت تک تیراندازان برای حضور در بازی های پاراآسیایی چین گفت: برای کسب مجوز ورود به بازی های پاراآسیایی چین باید در مسابقات بین المللی هانوفر آلمان یا جهان شرکت کنیم. در فرانسه هر دو رویداد لغو شده اند. و وضعیت تیراندازان اعزامی به بازی های پاراآسیایی چین هنوز مشخص نیست.البته یک دوره مسابقات مقدماتی دیگر بازی های پاراآسیایی مونیخ آلمان در تیرماه برگزار می شود اما هنوز چیزی اعلام نشده است.

وی با اشاره به جوانان تیم تیراندازی معلولان گفت: بعد از بازی های پارالمپیک توکیو سعی کردیم تیراندازان جوان را به اردوی تیم ملی دعوت کنیم به طوری که هم اکنون 14 تیرانداز (9 زن و 5 مرد با تپانچه و تفنگ) در آنجا حضور دارند. کمپ های آموزشی هستند که اکثر آنها 17 سال و بالاتر هستند.

مربی تیم ملی چتربازی یکی از شرایط اصلی اعزام تک تیراندازان به بازی های پاراآسیایی چین را کسب بالاترین رکورد در مسابقات مقدماتی و بین المللی دانست. این رویداد را ثبت کنید تا بالاترین رکورد را در طول مسابقات تمرینی و انتخابی ثبت کنید و یکی از بهترین تیراندازان باشید.

الله کرمی در پایان در پاسخ به سوالی درباره ترکیب تیراندازان اعزامی به چین گفت: برای آماده سازی تیراندازان برای حضور در شش مرحله اردو، مقرر شده است که ورزشکاران پس از شرکت به بازی های پاراآسیایی اعزام شوند. در مسابقات مقدماتی و مسابقات خارج از کشور. ارزیابی و محک زدن سوابق شما مشخص خواهد شد.

خواندن
جلال مقامی: زمان مثل برق می گذرد پس از آن لذت ببریم

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (7)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *