توقف خط تولید «پژو و سمند» به نفع تاکسیرانان و مسافران

[ad_1]

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در واکنش به توقف خط تولید پژو و سمند از سال آینده گفت: این اتفاق به نفع تاکسیرانان و مسافران است.

جعفر تشکری هاشمی در گفت وگو با ایسنا، وی در پاسخ به تعهد مسئولان ایران خودرو برای توقف خط تولید پژو و سمند از سال آینده و تاثیر آن بر نوسازی تاکسی ها، گفت: سال هاست که از کیفیت پایین تاکسی های تولید داخل گله مندیم.

وی با بیان اینکه حتی در مقطعی برای جایگزینی خودروهای خارجی تلاش شد و البته در این راستا بیش از 2000 تاکسی با برندهایی مانند تویوتا، هیوندای، فولکس و … نوسازی شد، افزود: امیدوارم که محصولات جدیدی که جایگزین پژو و سمند خواهند شد، این انتظارات را کاملا برآورده می کند.

تشکری هاشمی افزود: مطمئنا جایگزین این دو خودرو (پژو و سمند)، خودروهای باکیفیت تر و نسل جدید محصولات این شرکت خواهد شد که با توجه به بهبود روند تولید محصولات داخلی، این اتفاق به نفع تاکسیرانی است. و مسافران.”

به گزارش ایسنا، چندی پیش معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو اعلام کرد که «در سال 1401 خودروهای 405 و سمند از تولید خارج می شوند». این در حالی است که ناوگان تاکسیرانی تهران از دو خودروی پژو و سمند نیرو می گیرد.

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

خواندن
مشارکت رانندگان بار در اجرای طرح گشت راهداری

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (7)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *