توزیع نامحدود مرغ منجمد در آذربایجان شرقی تا پایان تعطیلات نوروزی

[ad_1]

ایسنا/ آذربایجان شرقی رئیس اداره توسعه تجارت سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از توزیع نامحدود مرغ منجمد با قیمت مصوب در استان خبر داد.

منوچهر رحمانی در گفت و گو با خبرنگاران، با اعلام این خبر اظهار داشت: میزان جوجه کشی در واحدهای تولید مرغ در استان به حدی است که نه تنها کمبود مرغ نداریم بلکه مازاد نیاز تولیدی استان را داریم.

وی افزود: برای رفاه حال شهروندان طی دو هفته گذشته 1700 تن مرغ منجمد با قیمت مصوب 20 هزار تومان در سطح شهرستان های استان توزیع شد.

رئیس اداره توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با بیان اینکه محدودیتی برای تخصیص سهمیه مرغ منجمد و توزیع آن در استان وجود ندارد، افزود: مشکلی در تامین این محصول مصرفی وجود ندارد. .

رحمانی با تاکید بر اینکه بازرسان روزانه بازار را رصد می کنند، گفت: مردم تخلفات صنفی را از طریق سامانه 124 گزارش می کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی، وی با بیان اینکه با توجه به ذخایر خوب مرغ منجمد در کشور و استان، جای نگرانی برای تامین نیاز استان وجود ندارد، گفت: مرغ منجمد همچنان ادامه دارد. وی افزود: شرکت پشتیبانی امور دام استان و انبارهای آن در تعطیلات نوروزی تعطیل نبودند و مدیران فروشگاه های زنجیره ای در تبریز و شهرستان ها می توانند مرغ منجمد تهیه و عرضه کنند.

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

خواندن
قیمت و خرید انواع ترموستات هانیول مرکز کنترل ایران

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (7)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *