بازی های استقلال سخت تر است یا پرسپولیس؟ + جدول

[ad_1]

بررسی بازی های باقی مانده پرسپولیس و استقلال نشان می دهد که شاگردان فرهاد مجیدی بازی های بسیار سخت تری را پیش رو خواهند داشت و سه دیدار سخت خارج از تهران خواهند داشت.

به گزارش ایسنا، جدال استقلال و پرسپولیس در صدر لیگ برتر یکی از حساس ترین تقابل های دو تیم برای قهرمانی است و بیراه نیست اگر بگوییم چنین رقابت پرگلی تا به حال در لیگ برتر وجود نداشته است. بالای جدول .

میانگین امتیاز 2.41 استقلال در هر بازی و میانگین امتیاز پرسپولیس 2.14 نشان از رقابت داغ و هیجان انگیز در بالای جدول فوتبال ایران دارد. حتی در بین قهرمانان دوره های قبل لیگ برتر، پرسپولیس با 67 امتیاز به مقام قهرمانی بیست و نوزدهم دست یافت که نشان دهنده میانگین امتیاز 2.23 در هر بازی است.

برنامه 9 هفته آینده لیگ برتر نشان می دهد که استقلال و پرسپولیس بازی های سختی خواهند داشت و این حکایت از احتمال تغییر در صدور جدول و شاید جایگاه دو تیم پس از تقابل با تیم هایی از این قبیل دارد. مانند سپاهان، فولاد، کبر، آلومینیوم و غیره. قابل جابجایی است.

بررسی بازی های باقی مانده دو تیم نشان می دهد که استقلال بازی های سخت تری خواهد داشت و سختی این بازی ها در خارج از خانه سخت تر خواهد بود. بر اساس نظرسنجی ها میانگین امتیاز رقبای باقیمانده استقلال تا پایان فصل 1.34 امتیاز در هر بازی است اما این عدد برای پرسپولیس 1.17 امتیاز در هر بازی است.

همانطور که گفته شد استقلال بازی های خارج از خانه سخت تری دارد. بنابراین میانگین امتیاز رقبای استقلال در 4 بازی خارج از خانه 1.73 امتیاز در هر بازی است اما این عدد برای 5 بازی خانگی پرسپولیس 0.9 امتیاز است که در واقع نشان دهنده پایان جدول رقبای پرسپولیس در خارج از خانه است.

خواندن
نحوه ارسال سفارش طلا ارسال طلا با پست ارسال طلا با تیپاکس

سرخپوشان پرسپولیس با این شرایط و بازی های خارج از خانه استقلال با سپاهان، فولاد و مس رفسنجان که قوی ترین تیم های این فصل محسوب می شوند، مطمئنا نیم نگاهی به لغزش احتمالی رقیب خود خواهند داشت.

جدول بازی های استقلال و پرسپولیس با جمع میانگین امتیازات رقبا

بازی های استقلال سخت تر است یا پرسپولیس؟  + جدول

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب لینوکس مینت در کنار ویندوز

در مراحل بعدی که تنظیمات شبکه و انواع دسترسی ها به سیستم و برنامه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *