بازیگر بدون دوربین! – ایسنا

[ad_1]

ایسنا/ خراسان رضوی فیلم «موتورهای مقدس» داستان مردی به نام اسکار است که در شرکتی با اهداف نامعلومی کار می کند و وظیفه دارد در طول روز نقش افراد مختلف را بازی کند.

«موتورهای مقدس» فیلمی به نویسندگی و کارگردانی فیلمساز فرانسوی لئوس کاراکس محصول سال ۲۰۱۲ است. این پنجمین فیلم بلند این کارگردان خوش ذوق با سبکی است که بار دیگر توانسته نظر منتقدان را به خود جلب کند و عموم را شگفت زده کند. دونی لاوان و ادیت اسکوبی نقش های اصلی این فیلم را بازی می کنند.

لوئیس کاراکس سال هاست که در سینما فیلم می سازد، اما در کارنامه هنری او تنها شش فیلم بلند دیده می شود. او همیشه با ایجاد فضاهای عجیب مخاطب خود را درگیر خود می کند و سعی می کند بیننده را مشتاق کشف پیچیدگی های داستان کند. «عاشقان روی پل» محصول 1991، «پولا ایکس» محصول 1999 و «آنت» محصول 2021 از دیگر آثار این فیلمساز فرانسوی هستند.

دونی لوان بازیگر مشهور فرانسوی که در این فیلم نقش اسکار را بازی می کرد، با بازی بی نظیرش در این فیلم جوایز بین المللی بسیاری را از آن خود کرد. در بیشتر فیلم های کاراکس لوان نقش اصلی را بازی می کرد و در تمامی این آثار بازی های بی نقصی از خود به نمایش گذاشت. او توانایی زیادی در استفاده از بدن و انجام حرکات آکروباتیک دارد و در فیلم موتورهای مقدس که در چند نقش مختلف بازی می کند، از این ویژگی نهایت استفاده را برده است.

Holy Engines داستان مردی به نام اسکار است که در شرکتی با اهداف نامعلومی کار می کند. او هر روز با لیموزین و راننده شخصی خود در شهر تردد می کند و ماموریتش ایفای نقش افراد مختلف است.

خواندن
اعتراض «جلیقه زردها» به مکرون و لوپن/ معترضان خواستار تحریم انتخابات فرانسه شدند

این فیلم داستانی سخت و پیچیده دارد که برای درک آن باید چندین بار آن را تماشا کنید. کاراکس با ایجاد فضاهای عجیب و استعاری سعی در انتقال محتوای مورد نظر به مخاطب خود دارد و این منبع در ماشین های مقدس به اوج خود می رسد. کاراکس توانست از صحنه‌نگاری، لباس‌ها، گریم و سایر ابزارهای فیلم برای در دسترس قرار دادن فیلمنامه استفاده کند. او توانست فیلمی خاص و عجیب بسازد تا همیشه در ذهن مخاطب بماند و بیننده فیلم برای کشف رمز و راز این فیلم تلاش کند.

امتیازی که کاربران پایگاه اینترنتی فیلم (IMDB) به فیلم «موتورهای مقدس» داده اند 7.1 از 10 است.

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب لینوکس مینت در کنار ویندوز

در مراحل بعدی که تنظیمات شبکه و انواع دسترسی ها به سیستم و برنامه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *