انتقاد از کاروان های آزاد در عراق

[ad_1]

سفیر ایران در عراق در دیدار با رئیس سازمان حج و زیارت از فعالیت کاروان های آزاد که زائران را در عراق با مشکل مواجه کرده است، انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، ایرج مسجدی این سخنان را در دیدار با سید صادق حسینی، رئیس سازمان حج و زیارت که در راس هیاتی به منظور همراهی با بازگشایی مرز زمینی عراق به روی زائران و بررسی راه‌های کاهش هزینه‌های زائر و زیارت، بیان کرد. افزود: سفر با کاروان های رایگان مشکلات زیادی را در زمینه امنیت، بیمه و به ویژه عدم پاسخگویی ایجاد می کند.

وی با بیان اینکه کار زیارتی باید تحت نظارت سازمان حج و زیارت باشد، یادآور شد: هر زمان که کاروان ها با مجوز سازمان حج و زیارت وارد می شوند، احساس راحتی می کنیم تا زمانی که کاروان ها بدون ولی حضور دارند و کاروان ها حضور دارند. حج و زیارت ساختار، نظارت، بیمه و فعالیت های فرهنگی دارد، در حالی که در کاروان های آزاد چنین چیزی وجود ندارد.
حسینی رئیس سازمان حج و زیارت بر لزوم رسیدگی به مشکلات و دغدغه های زائران برای افزایش رضایتمندی زائران تاکید کرد و افزود: گرانی سفرهای هوایی و بازگشایی مرزهای زمینی از جمله مواردی است که قابل پیگیری است. در دیدار با مقامات عراقی. برای تسهیل در امور زائران تا حصول نتیجه در جهت افزایش رضایت، مطرح و همراهی شدند.

سفیر ایران در عراق همچنین گفت: تمام تلاش خود را برای کاهش سفرهای هوایی انجام می دهیم تا بتوانیم در بحث زیارت به توافقات خوبی برسیم.

خواندن
یزدانی با شکست قاطع حریف آمریکایی طلا گرفت / سومین طلای ایران در جام یاشاردوغ

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب لینوکس مینت در کنار ویندوز

در مراحل بعدی که تنظیمات شبکه و انواع دسترسی ها به سیستم و برنامه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *