افتتاح همزمان 246 پروژه دهه فجر با اعتباری بالغ بر 16467 میلیارد ریال

[ad_1]

ایسنا/ قم در برنامه شورای اداری استان قم 246 پروژه دهه فجر با اعتباری بالغ بر 16467 میلیارد ریال افتتاح شد.

سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم در جلسه شورای اداری استان که به مناسبت دهه مبارک فجر در شأن اتاق جلسات استانداری به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با تبریک دهه مبارک فجر گفت: این انقلاب به رهبری این انقلاب انجامید. توسط امام خمینی (ره) پیروز و با رهنمودهای مقام معظم رهبری است، آثار ایشان در سراسر جهان کاملاً نمایان است و معتقدیم این مسیر با نقش آفرینی و تلاش همه کارکنان تا فراهم شدن شرایط اضطراری ادامه خواهد داشت. .

استاندار قم با اشاره به جایگاه کنونی ایران در بین کشورهای جهان تصریح کرد: ملت ایران با مقاومت و سربلندی در برابر همه دشمنان قیام کرده است که کار بسیار ارزشمندی است.

شاهچراغی در ادامه به شیوع سویه جدید کرونا و لزوم رعایت نکات بهداشتی پرداخت و افزود: حفظ سلامت عمومی مردم به ویژه کودکان و مبتلایان به بیماری‌های زمینه‌ای کاری است که همه ما باید نسبت به آن احساس وظیفه کنیم.

وی ادامه داد: همه بخش‌ها و اقشار اعم از دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی ضمن توجه ویژه به دستورالعمل‌های پیشگیری از بیماری‌های عروق کرونر قلب، بر رعایت این موارد از سوی کارکنان و مشتریان نظارت داشته باشند.

نماینده عالی دولت در استان با بیان لزوم انجام واکسیناسیون و پیروی از دستورالعمل ها، گفت: با اجتناب از عادی شدن این بیماری باید با احساس وظیفه همگانی اهتمام داشت که زنجیره شیوع بیماری در استان قطع شود. نظارت و هشدار دائمی مردم

خواندن
فروش 180 هزار میلیاردی بیش از 6 هزار شرکت دانش بنیان

استاندار قم گفت: برگزاری مراسم و اجتماعات و همچنین جلسات با ظرفیت 20 درصد و همچنین برگزاری مدارس غیرحضوری در مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی و استثنایی تا پایان هفته به منظور جلوگیری از شیوع کرونا در استان.

شاهچراغی همچنین به لزوم پیگیری و بسترسازی برای اجرای احکام سفر رئیس جمهور به قم اشاره کرد و افزود: مدیران ادارات باید با جستجوی مستمر و تلاش جهادی این احکام را اجرا کنند.

حل مشکلات اساسی شهر قم و شهرها و شهرک های اطراف قم با محوریت محلات کم برخوردار از جمله مواردی بود که شاهچراغی بر آن تاکید کرد و گفت: رفع نیازهای مردم در این مناطق از اهمیت ویژه ای برخوردار است و تمامی مصوبات برای برنامه های حضور در روستا باید اجرا شود.

وی همچنین به موضوع پرداخت اضافه کار به کارکنان دستگاه های اجرایی اشاره کرد و افزود: مدیران باید از تمام توان خود برای پیگیری اعطای اعتبارات قانونی با بخش های ملی استفاده کنند.

لازم به ذکر است در پایان این برنامه به طور همزمان 246 پروژه در استان در حوزه های صنعت، کشاورزی، زیربنایی، فرهنگی، ورزشی، بهداشت، درمان، محیط زیست، آموزش، گردشگری، شهرداری ها و دهیاری ها با اعتبار افتتاح شد. 16467 میلیارد ریال برای دهه. مبارك فجر در سال 1400 نازل شد.

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (7)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *