اعلام جزئیات برنامه های روز 13 فروردین (روز جمهوری اسلامی) در سال 1401 در استان تهران.

[ad_1]

ایسنا/ تهران رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مراسم نورافشانی ساعت 21 روز دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی در برخی نقاط استان تهران برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پیش از ظهر یکشنبه 7 فروردین با تبریک فرا رسیدن سال 1401 به خبرنگاران گفت: نقش بسزایی دارند.

وی ادامه داد: در وقوع انقلاب اسلامی این مردم بودند که رژیم شاهنشاهی و پهلوی را سرنگون کردند و انقلاب اسلامی را به وجود آوردند، اما امام راحل و بزرگوار در دوازدهم فروردین از آرای مردمی برای استقرار نظام جمهوری اسلامی استفاده کردند. نشان دادن اهمیت مردم سالاری دینی در نظام اسلامی ما چیست؟

حجت الاسلام والمسلمین محمودی 12 فروردین را روز حضور حداکثری مردم برای تثبیت معجزه قرن که همان وقوع انقلاب اسلامی در ایران است، دانست و تصریح کرد: با توجه به اینکه بیش از چهار دهه است از پیروزی انقلاب اسلامی گذشت و جاذبه ای برای جشن استقرار نظام اسلامی در 13 فروردین در استان تهران در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به برنامه ها و اقدامات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران به مناسبت 12 فروردین خاطرنشان کرد: انتشار بیانیه ای ویژه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران به مناسبت 12 فروردین. فروردین ماه و قرائت این بیانیه در نماز جمعه این هفته تهران در خبرگزاری های رسمی کشور یکی از اقدامات به همین مناسبت عالی بوده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ادامه داد: تبلیغات محیطی و شهری به مناسبت 12 فروردین روز جمهوری اسلامی همراه با آذین بندی میادین با پرچم جمهوری اسلامی ایران مکاتبه. با ائمه اطهار ششم پنجشنبه از شهرستان های تهران و قرائت اعلامیه به مناسبت 12 فروردین در نماز جمعه، برپایی ایستگاه های فرهنگی، هنری، کودک و صلواتی به مناسبت 12 فروردین ماه جمهوری اسلامی در نماز جمعه و دعوت از صاحب نظران برای تبیین راهگشای نظام اسلامی در برخی شهرهای استان.

خواندن
هزینه ثبت نام دوره MBA آنلاین وبسایت آموزش مجازی علم ساز (2)

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در پایان سخنان خود گفت: برگزاری مراسم روشنگری در ساعت 21 روز 12 فروردین روز جمهوری اسلامی در برخی نقاط استان تهران با ساخت گرافیک های مختلف بر روی برو و در 12 فروردین روز جمهوری اسلامی مطالب مناسب منتشر کن. پستی در فضای مجازی، تشریح موضوع 12 فروردین در شب 12 فروردین (همزمان با شب جمعه) در مساجد مرکزی استان تهران توسط ائمه جماعات و مبلغان محترم به منظور افزایش آگاهی و توجه به موضوع جهاد، برگزاری جشنواره بادبادک ها با حضور بادبادک ها برای پرچم ایران در یکی از بوستان های ورامین، برگزاری مراسم برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران در میدان پیچیده ورامین چهارشنبه 10 فروردین با حضور مسئولان. از شهرستان ورامین دیدار با خانواده های معظم شهدا به مناسبت 13 فروردین با استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه و برپایی خیمه های معرفت با محوریت 12 فروردین در امامزادگان با محوریت نذورات و امور خیریه انتقال و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان و پاسخگویی به شبهات موجود در ذهن آینده سازان ایران اسلامی با استفاده از ابزارهای مناسب. as Z and Jadid در نحوه تهیه عکس، فیلم، کلیپ و … برنامه ریزی شده است. در استان تهران

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (7)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *