اطلاعیه برنامه های “صبح امید” به مناسبت نیمه شعبان

[ad_1]

قائم مقام سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از برگزاری ویژه برنامه های «شعبان» در این سازمان با عنوان «صبح امید» خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگی هنری، سید علیرضا فاطمیان پور معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری در تشریح برنامه های این سازمان در ایام نیمه شعبان گفت: عصر(عج) و اعتلای فضای سعادت اجتماعی با عنوان “صبح امید” در روز عید سعید فطر به صورت مجازی و حضوری برگزار می شود.

وی افزود: آلبوم موسیقی با عنوان «انتظار» به مناسبت اعیاد شعبانیه به همت معاونت هنری سازمان تولید و همزمان با نیمه شعبان در فضای مجازی منتشر می شود. همچنین محصولاتی با مضمون حضرت ولی عصر (عج) تولید و به مسافران نوروزی هدیه می شود. بسته فرهنگی «راه را نشانم بده» به خانواده هایی که در نوروز با ماشین سفر می کنند توزیع می شود و شامل چوب لباسی با نام حضرت مهدی (عج)، پادکست با موضوع مهدویت و کتاب داستان کودکان است. از محتوای این پادکست ها مسابقه ای برگزار و به 14 نفر از برندگان تور خانوادگی مشهد مقدس اهدا می شود.

فاطمیان پور با اشاره به جشنواره «دنیای زیبای من» گفت: دومین دوره جشنواره نقاشی «دنیای زیبای من» به صورت کارگاهی روز دوشنبه 22 اسفندماه از ساعت 14 تا 18 در مرکز فرهنگی والا برگزار شد. این مسابقه با هدف به تصویر کشیدن نوجوانانی از دنیایی عاری از هر گونه پلیدی به عنوان نمادی از ظهور حضرت صاحب الزمان (عج) برگزار شد.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری در پایان تصریح کرد: «کاروان نسیم ظهور» با هدف راه اندازی کاروان شادی در ایام منتهی به نیمه شعبان و اجرای سرود در خیابان های تهران برگزار می شود. مولودی خوانی، مهمانی ها و مسابقات. «نماز پویش فرج» در سه روز منتهی به ولادت حضرت مهدی (عج) از مراکز سازمان پخش و استوری ایشان در اینستاگرام مراکز منتشر می شود. همچنین ویژه برنامه «جان جهان» با شعر و نمایش با موضوع «مهدویت» در تالار مطهری فرهنگسرای خاوران برگزار می شود.

خواندن
لوله پی وی سی و Upvc فروش لوله برق و محصولات برقی قیمت لوله برق

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب لینوکس مینت در کنار ویندوز

در مراحل بعدی که تنظیمات شبکه و انواع دسترسی ها به سیستم و برنامه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *