اجرای طرح خانه به خانه مبارزه با بی سوادی در کرمان

[ad_1]

ایسنا/ کرمان استاندار کرمان و رئیس هیئت آموزش و پرورش گفت: فلسفه وجودی شورای آموزش و پرورش بسیج ظرفیت های دستگاه های اجرایی برای حل مشکلات آموزش و پرورش است.

علی زینی وند در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان از اجرای طرح انسداد بی سوادی در استان با همکاری فرمانداران، بخشداران و اهالی خبر داد و گفت: انسداد بی سوادی یک ضرورت انکارناپذیر برای ریشه کنی بی سوادی است.

وی با اشاره به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد کمپ برای تحصیل دانش آموزان غیرمجاز خارجی در کشور گفت: شناسایی و معرفی دانش آموزانی که نیاز به تحصیل دارند و شناسنامه ندارند طی بخشنامه ای به استانداران ابلاغ می شود.

زینی وند با تاکید بر ابطال شناسنامه دانش آموزان متوفی گفت: عدم ابطال شناسنامه متوفیان مضر است.

رئیس هیئت آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه انسداد پایه های بی سوادی یک ضرورت انکارناپذیر است، بر استفاده از ظرفیت خیران، نهادهای دولتی و غیردولتی و مردم برای تحقق این مهم تاکید کرد.

زینی وند با اشاره به راه اندازی نهضت سبز ملی ایران با عنوان هر ایرانی یک درخت در استان کرمان بر کاشت درخت در نقاط مختلف استان با توجه به اقلیم هر منطقه تاکید کرد.

وی تاکید کرد: فلسفه وجودی شورای آموزش و پرورش بسیج ظرفیت های دستگاه های اجرایی برای حل مشکلات آموزش و پرورش و بسیج امکانات همه دستگاه های اجرایی استان برای حل مشکلات آموزش و پرورش است.

زینی وند با اشاره به پایین بودن میانگین سرانه فضای آموزشی در کرمان نسبت به میانگین کشوری، رایزنی با خیران و استفاده از ظرفیت بنگاه های اقتصادی برای افزایش سرانه فضای آموزشی در کرمان تاکید کرد.

خواندن
جنس لیوان های کاغذی از چیست؟

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (7)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *