آماده سازی اماکن فرهنگی و تاریخی ایرانی برای نوروز

[ad_1]

ایسنا/ فارس سرپرست اداره کل میراث، فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس از آماده سازی اماکن تاریخی و فرهنگی استان برای نوروز 1401 خبر داد.

سید مؤید محسن نژاد در حاشیه بازدید از مجموعه سعدیه و حافظیه گفت: با توجه به پیش بینی افزایش سفر، تمامی اماکن تفریحی، گردشگری و تاریخی فارس آماده پذیرایی از مسافران خواهد بود.

به گزارش ایسنا، به نقل از میراث فارس، محسن نژاد گفت: پس از جلسات متعدد با اعضای تیم اجرایی خدمات سفر در استان، اماکن فرهنگی و تاریخی استان فارس برای استقبال از مهمانان نوروزی آماده و بهسازی می شود. .

محسن نژاد ادامه داد: اورژانس و تعمیرات ساختمان های مجموعه های تاریخی و فرهنگی استان به ویژه آرامگاه حافظ و سعدی در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه اماکن تاریخی و فرهنگی استان در طول سال پذیرای بازدیدکنندگان بوده است، افزود: رنگ آمیزی، اصلاح تابلوهای محلی، اصلاح ورودی بلیت فروشی الکترونیکی، ساماندهی سرویس های بهداشتی، فضای سبز و نمازخانه در اماکن تحت پوشش باید رعایت شود. در اسرع وقت برای مهمانان استفاده شود. نوروز باید در دستور کار باشد.

محسن نژاد با بیان اینکه در نوروز 1401 تمهیداتی برای مکان های تاریخی اندیشیده شد تا صف های طولانی برای فروش بلیت ایجاد نشود، گفت: خرید بلیط الکترونیکی از طریق درگاه اینترنتی tafrihati.com و نرم افزار موبایل تاپ امکان پذیر است.

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

خواندن
صعود 7000 واحدی شاخص بورس

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب لینوکس مینت در کنار ویندوز

در مراحل بعدی که تنظیمات شبکه و انواع دسترسی ها به سیستم و برنامه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *